بهترین بازی های اکشن اندروید 35 بازی جنگی + لینک دانلود زومجی

بهترین بازی های اکشن اندروید 35 بازی جنگی + لینک دانلود زومجی

توسعه دهنده آن Square Enix است که یکی از بزرگترین و مشهورترین آنهاست. Hitman Sniper به شما این امکان را می دهد تا به جایگاه مامور 47 برگردید و تجربه تک تیراندازی را در تلفن خود داشته باشید. بیش از 150 ماموریت تاکتیکی و 10 قرارداد مختلف که در آنها سعی می‌کنید بهترین شوت را بگیرید تا کسی به چیزی مشکوک نشود.

  • البته این ترکیب در مجموع باعث شده تا بازی اورواچ به خودی خود اثر جدیدی باشد و به شکل تازه‌ای ما را سرگرم کند.
  • هالیوود می‌خواست بزرگ‌ترین ستاره قاره را به خود جذب کند، بنابراین داستانی درباره نفوذ یک مامور مخفی به مسابقات مبارزه یک شرور بدنام، برای او نوشته شد.
  • داستان فیلم در مورد فردی هست که به اشتباه داخل یک هواپیما با محکومین خطرناک قرار می گیرد و درگیر خطراتی وحشتناک می شود این هواپیما پر از قاتل و جانی هست و …..
  • بسون کارگردان مطرح سینمای فرانسه استاد ساختن فیلم‌های هیجان‌انگیزی است که درامی شیرین و دوست‌داشتنی را هم در بطن خود دارند.
  • این اثر شانس این را به شما می‌دهد که بتوانید نسل بشر را از فروپاشی و حتی انقراض نجات دهید.

Critical Ops یک بازی تیراندازی اول شخص بوده که پر از اکشن و مهارت‌های تاکتیکی چشمگیر است. این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از نقشه‌های موجود و حالت‌های چالش برانگیز به صورت رقابتی مبارزه کنند. بازی Critical Ops دارای ویژگی‌های متعددی است که بازیکنان را قادر می‌سازد تا همراه با یک گروه برای افزایش امتیاز شخصی بجنگد. خوبی این بازی تیراندازی اول شخص این است که با خرید درون برنامه‌ای عرضه نمی‌شود و کاملا رایگان است.

  معرفی 20 بازی برتر سال 1400 بهترین بازی‌ها از هیلو اینفینیت گرفته تا الدن رینگ

بازی Neon Shadow

درنهایت اگر شما هم به بازی‌های اکشن و پارتی محور علاقه دارید، به هیچ‌وجه نباید تجربه‌ی Mini Militia – Doodle Army 2  را در اندروید از دست بدهید. Tacticool – 5v5 shooter سلاح‌های متنوعی از جمله انواع اسنایپر، مسلسل و بسیاری از مدل‌های مختلف سلاح‌های سنگین و سبک دیگر را در اختیارتان قرار می‌دهد. هر سلاح شرایط بازی را برای شما متفاوت می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود تا دست شما برای به کار گیری انواع استراتژی‌ها باز باشد. Tacticool توسط استودیو Panzerdog ساخته شده موفق به دریافت باز خورد خوبی از سوی بازیکنان شده است و می‌توان از آن به‌عنوان یکی از بازی‌های محبوب سبک اکشن نیز یاد کرد. بازی Tacticool – 5v5 shooter یک بازی آنلاین و چند نفره است که به‌صورت رایگان در پلی‌استور منتشر شده است.

بازی Mob Control

در نتیجه می‌توان بازی Neon Shadow را یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS قلمداد کرد. در بازی Infinity Loop درست مثل نمونه‌های مشابه، گرافیک بصری کاملا ساده بوده و بخش صوتی نیز در نوع خود قابل قبول است. این بازی جذابیت‌های زیادی دارد و حسابی می‌تواند شما را به خود جذب کند.

المان‌های مدرن و همه جانبه‌ای برای این بازی ارائه شده است و می‌توانید در کنار تمام ویژگی‌های خیره کننده به سراغش بروید. اگر به دنبال یک ماجراجویی تمام عیار در گوشی هوشمند خود هستید، می‌توانید این اثر کلاسیک را دنبال کرده و داستان آن را دنبال کنید. یکی از بهترین تجربه‌هایی می‌توانید روی موبایل و به‌صورت آفلاین داشته باشید، Grimvalor است که ترکیبی از نبردهای روح مانند را با جوی باورنکردنی از قتل و غارت خواهید داشت. اکثر بازی‌های موبایل یکسان هستند و به‌همین دلیل خیلی‌ها موبایل را به‌عنوان پلتفرمی برای بازی نمی‌شناسند، اما بازی Grimvalor همان اثری است که می‌تواند دیدگاه شما را در این رابطه تغییر دهد.

  بهترین بازی های آنلاین اندروید و iOS تا سال ۲۰۲۲ ️+ لینک دانلود ماگرتا