لیست بهترین بازی های 2023 معرفی بازی هایی که در سال بعدی عرضه خواهند شد آی‌تی‌رسان

لیست بهترین بازی های 2023 معرفی بازی هایی که در سال بعدی عرضه خواهند شد آی‌تی‌رسان

وارزون بخش بتل رویال 150 نفره دارد و از حالت‌های تیمی نیز پشتیبانی می‌کند. این بازی همچنین قابلیت‌های ویژه‌ای نیز به این سبک معرفی کرده که در نوع خود جالب هستند. زمانی بود که برای تجربه‌ی جی تی ای آنلاین باید چند تن از دوستانتان را جمع می‌کردید تا تنها چند ثانیه در جهان وحشی بازی زنده بمانید. فعلاً که خبری از جی تی ای 6 نیست، پس ناچاراً باید با همین بازی 9 ساله سر کنید.

  • به همراه داستان جذاب، نقشه‌های زیاد و تعداد زیادی تمدن، بازی عصر امپراطوری ۴ موارد زیادی برای لذت دارد.
  • همچنین، مایکروسافت وعده داده که سرویس ابری ایکس باکس یا همان کلاود گیمینگ در کشورهای بیشتری در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.
  • حدود 30 دقیقه طول می کشد تا همه آنها را باز کنید و 1000 امتیاز شیرین را به دست آورید.

این بازی توسط استودیو Motion Twin ساخته شد و در سال 2018 در دسترس گیمرها قرار گرفت. گیمرها در جزیره‌ای حضور دارند که آلوده شده و هدف نهایی نیز به قتل رساندن پادشاه این قلمرو است. شما در این اثر می‌توانید با استفاده از سلاح‌های مختلف به نبرد با موجودات جهش‌یافته بپردازید. قابل ذکر است که بازی از سیستم Permadeath استفاده می‌کند و در نتیجه گیمر با هر بار مردن، تمامی آیتم‌ها و پول‌های‌اش را از دست خواهد داد. استایل مبارزات و طراحی مراحل این بازی از جمله نقاط قوت‌اش به حساب می‌آیند و توانسته‌اند به خوبی در جذب گیمرها نقش داشته باشند.

  بهترین بازی های اندروید 108 بازی + لینک دانلود زومجی

انتظاراتی که از ریمیک بازی Dead Space داریم

این یک بازی اکشن علمی – تخیلی است که به‌شکل شوتر اول شخص طراحی شده و البته خشونت در آن آن‌قدر کم است که می‌تواند برای کودکان هم مناسب باشد. کاراکترهای اصلی این بازی یعنی Ratchet و Clank با سلاح‌های مختلی که دارند تلاش می‌کنند دشمنان‌شان را نابود کنند. سلاح‌هایی که این کاراکترها در اختیار دارند، خود یکی از نکات قابل‌توجه بازی‌ست، چرا که بسیار خلاقانه طراحی شده‌اند و درعین‌حال که می‌توانند دشمنان را نابود کنند، عاری از خشونت‌اند. به‌عنوان مثال یکی از سلاح‌ها برای مقابله با دشمنان آن‌ها را مجبور می‌کند به‌شکلی غیرقابل‌کنترل برقصند.

فروشگاه کنسول، بازی، لوازم جانبی و گیفت کارت

اسپنسر اعلام کرد که ماکروسافت کمپانی اکتیویژن بلیزارد را با قیمت دیوانه‌وار ۶۸.۷ میلیارد دلار خریداری کرده است. تقریبا می‌توان گفت که خرید جدید این کمپانی ۱۰ برابر خرید قبل ارزش دارد. همچنین ما می‌دانیم که ایکس‌باکس به استودیوهای خود آزادی عمل می‌دهد تا هرچه می‌خواهند بسازند. بعدا ها با گسترش پلتفورم‌های فیسبوک و موبایل، رفته رفته توجه کینگ تغییر کرد. در سال 2012، بازی Candy Crush Saga برای موبایل عرضه شد که به موفقیت عظیمی رسید و باعث شناخته‌تر شدن کینگ شد. یکی دیگر از این تیم‌ها شروع به ساخت بازی Titan کرد که یک بازیMMORPG در آینده بود.

بازی Watch Dogs 2

پلاسماتیک یک فضای مجازی و اتوپیایی است که جامعه ما داوطلبانه به آن جا رفته است. در گیم پلی بازی شما به طور غیر منتظره در این دنیا بیدار می شوید و هدف شما تعمیر هسته اصلی شبیه سازی پلاسماتیک است. در بازی “پلاسماتیک” هوش مصنوعی به نام SPIRIT به شما کمک می کند تا به هدفتان برسید. با استفاده از مهارت، تفکر منطقی و ابزارهای مناسب باید ماموریت های خود را انجام دهید. شما برای تطبیق رنگ توپ‌های پلاسمای در حال پرواز به باتری‌های در حال چرخش نیاز دارید. برای تکمیل یک سطح معین، هر باتری باید با رنگ داده شده پلاسما در مدت زمان مشخصی پر شود.

  جنگل جهنمی نقد و بررسی بازی Green Hell گیمفا