بهترین بازی های رومیزی خانوادگی +10 بازی رومیزی جذاب و هیجانی مجله بانک بازی

بهترین بازی های رومیزی خانوادگی +10 بازی رومیزی جذاب و هیجانی مجله بانک بازی

علاوه بر این در پابجی، 4 نقشه وجود دارد که مشهورترین آن‌ها Erangel است. افرادی که سراغ بازی پابجی می‌روند، علاقه‌ای با بازی‌های با آرت فانتزی ندارند و ترجیح می‌دهند یک بازی نزدیک به واقعیت را تجربه کنند. Apex Legends به لحاظ بصری و گیم‌پلی شباهت‌هایی با بازی Fortnite دارد و طرفداران این اثر بتل رویال می‌توانند برای ایجاد تنوع سراغ آن بروند. این بازی به‌صورت رایگان روی کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است.

  • این بازی چه از نظر بصری و چه به‌لحاظ موسیقی، یکی از بهترین بازی‌های موبایل در طول تاریخ است.
  • همان‌طور که بیش‌تر ما آگاه هستیم استودیو NetherRealm پس از سال 2011، بازار بازی‌های مبارزه‌ای غرب را به دست گرفته و تسلط خاصی روی آن دارد.
  • علاوه بر این‌ها، بازی Mortal Kombat X به شما اجازه می‌دهد که با محیط پیرامون خود تعامل کرده و از آن به نفع خود استفاده کنید.

بازی Devil May Cry با محیط‌های تاریک و مهیب، ارائه داستان پرهیجان و شخصیت‌های جذاب، به بازیکنان تجربه‌ای غیرقابل فراموشی را ارائه می‌دهد. اما همانطور که می دانید علاقه انسان به ماشین ها چیزی فراتر از این ها است. برای همین تعجب آور نیست که بازی های مسابقه ای از بخش های مهم و همیشگی صنعت ویدیو گیم بوده و هستند. در این مقاله به معرفی بهترین بازی های ماشینی پلی استیشن 5 می پردازیم. آیا یک مرد واقعا می‌تواند تغییر کرده و از گذشته پر از خشونت خود فرار کند؟ این سوالی پربار برای یک بازی جهان باز سرگرم‌کننده است، اما Red Dead Redemption به خوبی هر فیلم یا کتاب وسترنی به بررسی آن می‌پردازد. Red Dead Redemption پیش از عرضه به عقیده بسیاری قرار بود GTA وسترن باشد، اما خیلی زود مشخص شد که با بازی منحصر به فردی طرف هستیم.

  کسب درآمد با گوشی و موبایل همراه با 20 ایده جذاب در 1401 دایان افیلیت

بازی Hellblade 2 به‌طور کامل قابل تجربه است 3م مهر 1402

دنیایی کامل در بازی می‌بینیم که ارزش تجربه چندین باره را داشته و شما تنها باید چوب قضاوت را پایین گذاشته و چند ساعتی مشغول آن شوید. همه چیز آشکارا در برابر شما قرار دارد و با کمی تامل می‌تواند ماموریت‌های خود را شناخته و به همه جای جهان بازی سفر کنید. یکی از معدود بازی‌هایی را می‌بینیم که کاوش در آن به یک هدف و پاداش تبدیل شده است. این تجربه انفرادی بوده و لحظاتی تامل برانگیز هم دارد که بازیکنان مایل به شرکت در چنین جستجوهایی را خوشحال خواهد کرد. سیستم مدیریتی بازی کمی خسته کننده است، اما می‌توانید از گزینه‌های کنترل ژیروسکوپی استفاده کنید.

معرفی بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن 4 تا سال 2020

حتی اگر گیمر نباشید، حتما یک بار هم که شده اسم بازی قارچ‌خور را شنیده‌اید و اکثر شما نیز با آن خاطره‌های بسیار زیادی دارید. این بازی در سبک خود بی‌نظیر و واقعا بی‌همتا است و از طراحی و روند استثنایی و خاصی بهره می‌برد. یکی از بهترین عناوین سبک پلتفرمر برای اندروید و iOS بازی Super Cat Tales 2 است که در آن شما نقش یک گربه‌ی بامزه و دوست‌داشتنی را ایفا می‌کنید و باید با دوستان گربه‌ای خود، ماجراجویی‌های افسانه‌ای و جذابی را پشت سر بگذارید. در این بازی شما در کنار یوتیوبرهای معروف جهان نظیر پیو‌دی‌پای، مارزیا و… وارد ماجراجویی‌های مختلفی می‌شوید و باید در نقش قهرمان اصلی داستان، در فضایی دو بعدی به ایفای نقش بپردازید. تعداد ماجراجویی‌ها بسیار زیاد است و چالش‌هایی که در هر مسیر روبروی‌تان قرار می‌گیرند، سخت و نفس‌گیر هستند.

  بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی پلی‌استیشن 5 که می‌توانیم همین حالا بازی کنیم دیجی‌کالا مگ

معرفی بهترین بازی‌ های ایرانی تا به امروز؛ صنعتی پردردسر

حتی اگر بازی MXGP 2020 در بخش محتوا کمی ساده باشد، باز هم عنوان بدی به شمار نمی آید. این بازی که دارای مجوز Milestone هم می باشد، پیشرفت های با  معنی زیادی را با خود به همراه دارد. مهم ترین آن ها گیم پلی است که به لطف پشتیبانی قابل توجهش از کنترلر دوال سنس، کاملا بی نقص به نظر می رسد. در حالی که افزوده های جدید این بازی از جمله Track Editor و Sandbox به سبک Playground قابلیت یکنواخت کردن بازی را دارند، باز هم به امتحان کردنش می ارزد.