بازی‌های جدید سرویس گیم پس مشخص شدند

بازی‌های جدید سرویس گیم پس مشخص شدند

آیتم هایی برای جمع آوری در این بازی موجود است که جمع کردن آن ها بیشتر به کابوس‌ شبیه است. برای تکمیل Escape Academy در کمتر از دو ساعت، باید طبق راهنما پیش رفته ، یک دوست داشته باشید تا  بازی را به صورت co-op انجام دهید و یا یک کنترلر دوم داشته باشید. ده دستاورد این بازی sandbox همگی بسیار آسان کسب میشوند و پیش نیاز‌های ساده‌ای دارند، اگرچه ممکن است برای برخی از آن ها مانند Propelled، Who going there و Architect به راهنمایی های آنلاین نیاز داشته باشید. حدود 30 دقیقه طول می کشد تا همه آنها را باز کنید و 1000 امتیاز شیرین را به دست آورید.

  • اگر هم بخواهیم به جای مانیتور، یک تلویزیون 50 اینچ اسمارت ایرانی با رزولوشن 4K برای کنسول خریداری کنیم، حدود 10 تا 12 میلیون تومان به قیمت 25 میلیون تومانی کنسول اضافه می‌شود.
  • از همان ابتدا تا الان تنها روی بازی Forza Motorsport کار کرده و 7 بازی در این سری ساخته است.
  • هیچ کس هنوز نمی‌تواند بگوید که قدرت‌های ما در بازی دقیقا چیست چرا که در هر صحنه کاراکتر بازی در حال انجام کار جدیدی بود.
  • بازی اساسینز کرید والهالا از بدو انتشار خود با نظرات مثبت حول محور داستان‌سرایی، شخصیت‌پردازی، صداپیشگی، طراحی چشم‌نواز و موسیقی متن مواجه شد؛ اما در این بین افرادی از طولانی بودن آن شاکی بودند.
  • اما با راه هایی که مقداری حوصله سر بر و مشکل هستند، می توان از فیلترشکن به طور غیر مستقیم در ایکس باکس استفاده کرد.
  معرفی بهترین بازی های گوگل پلی پس زومجی

نوشته معرفی کارت گرافیک‌های معادل کنسول‌های نسل نهم در لپ‌تاپ و دسکتاپ اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد. در آخر وی افزود که بازی‌های این کمپانی بر روی بسیاری از پلتفرم‌ها تجربه می‌گردد و قصد دارند تا به حمایت از این جوامع ادامه دهند. همچنین بازی‌هایی که از قبل، عرضه بر روی دیگر پلتفورم‌ها قول داده شده، تغییری به خود نخواهند دید. بازی‌هایی هم که شرایط بالا را ندارند به صورت انحصاری عرضه خواهند شد، یعنی کال آف دیوتی بعد از اتمام قرار داد انحصاری خواهد شد و بازی‌های بعدی دیابلو و اوورواج و دیگر بازی‌هایی که در آینده عرضه خواهند شد، انحصاری خواهند بود.

راهنمای خرید ایکس باکس سری اس (Xbox Series S)؛ آیا ارزش خرید دارد؟

منطقه امن بسیار کوچک است و تنها یک بازیکن با شکست سایرین عنوان برنده را دریافت می‎کند. توسعه‎دهنده این بازی یعنی شرکت Digital Extremes در برقراری ارتباط با طرفداران خود بسیار خوب عمل می‎کند. همین قضیه باعث شده است آن‎ها بتوانند پایگاهی از کاربران بسیار خوشنود و پشتیبان به دست آورند. در بازی در نقش یک Tenno ظاهر می‎شوید؛ که یک نینجای فضایی در آینده‎‌های بسیار دور است.

بخش های سایت

هر مأموریت از بازی در محیطی بسیار گسترده جریان دارد و ازاین‌رو، میان‌برها و روش‌های بسیار زیاد و متنوعی در طول مأموریت برای رسیدن به منطقه‌ای یا کشتن یک دشمن وجود دارد که ارزش تکرار این بازی را شدیداً بالا می‌برد. Pentiment یک بازی داستان‌محور دوبعدی از استودیو آبسیدین است که وقایع آن در نیمه نسخه قرن شازندهم میلادی رخ می‌دهد. جایی‌که بازیکنان وظیفه پیدا می‌کنند تا راجع به قتل یک سری افراد مشهور که تعدادی از ساکنین شهر به آن متهم شده‌اند، تحقیق کنند.

  خلاصه بازی امید ایران 3-0 امید مغولستان فوتبال ۳۶۰

GTA V Grand Theft Auto V

نبرد تن به تن در بازی وجود دارد اما بیشتر اوقات شما مشغول حل پازل و لذت بردن از داستان و فضای بازی خواهید بود. نسخه دوم این بازی تحت نظر ایکس باکس در حال توسعه است که گرافیک خیره‌کننده آن هر کسی را هیجان زده می‌کند. بازی Elden Ring یک عنوان نقش آفرینی جهان باز و بسیار وسیع است که عده‌ بسیاری آن‌را بهترین بازی 2022 و برنده قطعی بازی سال می‌دانند.