بهترین بازی های کریپتو ؛ کسب درآمد با بازی بلاک چین و ارز دیجیتال

گفتنی است که برای خرید و فروش و معامله توکنهای اکسی ابتدا باید اقدام به خرید اتریوم کنید و بعد با انتقال آن به والت خود، مراحل معامله NFT را کتاب طلسم انجام دهید. گفتنی است در ابتدای معرفی هر بازی کریپتو وب سایت سازنده آن آورده شده است. کریپتو کیتیز اولین برنامه غیر متمرکز عرضهشده روی بلاک چین اتریوم است که با ارز دیجیتال ETH کار میکند. با اجرای این بازی های بلاک چین قادر به کسب درآمد خواهید بود. در فضای کسب درآمد با بازی ارز دیجیتال اکنون اکسی اینفینیتی پرچمدار است و جزو بهترین بازی های کریپتویی محسوب میشود. پس در این بازی بلاک چین به دو روش موازی میتوانید کسب درآمد کنید.

گرانترین توکن Axie فروخته شده در این بازی بلاک چین نیز 300 اتر قیمت داشته است. طی این مراسم ۴ میلیون واحد از این توکن با قیمت 0.50 دلار و سقف 500 دلار برای هر کیف پول، به فروش گذاشته شد. در این بازی ارز دیجیتال بازیکنان جانوران Axie خود را که در واقع گونهای ارز دیجیتال محسوب میشوند، به شکل یک توکن NFT در کیف پول رمز ارزی خود ذخیره میکنند. بازی اکسی اینفینیتی یک بازی مبارزهای ساختهشده توسط کمپانی اسکای میویس (Sky Mavis) است. بازیکنان در اکسی اینفینیتی میتوانند با ترکیب قدرت Axieها، استراتژیها را ایجاد کنند تا پیروز میدان مبارزه با دیگر بازیکنان باشند.

اکسی اینفینیتی نه تنها یک فضای میدان مبارزهای دارد، بلکه بازیکنان میتوانند در این بازی به خرید تکههای زمین به نام Lunacia بپردازند. اکسی اینفینیتی را در فروشگاه یا بازارهای بیت 24 با بهترین قیمت بخر یا بفروش. در حال حاضر بالای هزار بازی دارای ارز دیجیتال در کوین مارکت کپ لیست شدهاند که با توجه به آینده روشن این فضا، احتمال افزایش تعداد بازی های کریپتویی روی بهترین بلاک چین ها و بالا رفتن قیمت رمز ارزهای اختصاصی آنها وجود دارد. برای ورود به وب سایت کافی است روی نام انگلیسی لینکدار در ابتدای توضیحات هر بازی کریپتویی مبتنی بر بلاک چین دارای هدیه ارز دیجیتال کلیک کنید. محیط داخل بازی به گونهای است که بازیکنان امکان جستجو در دنیای آن را دارند. بازیکنان به حداقل 3 جانور کوچک مخصوص این بازی به نام Axie برای آغاز مبارزه نیاز دارند.

  بهترین بازی های تفنگی جم لند

در ادامه، به معرفی مختصر برخی از بهترین بازی های کریپتویی مناسب برای درآمدزایی با دریافت ارز دیجیتال رایگان میپردازیم. این موضوع نشان میدهد استقبال از آنها چقدر زیاد بوده است؛ به خاطر آینده روشن بازی های کریپتویی مبتنی بر بهترین بلاک چینها حتی افرادی که علاقهای به اجرای آنها ندارند، در ارزهای دیجیتالشان سرمایه گذاری میکنند. این گیم که یک بازی نقشآفرینی آنلاین چند نفره (MMORPG) است به بازیکنان اجازه میدهد آینده و سرنوشت بشر را بازبینی کنند و پایه و اساس یک سیستم اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را برای آینده ایجاد کنند. در بازار ارزهای دیجیتال اختصاصی مربوط به برخی بازی های رمز ارزی چند میلیارد دلار سرمایه در گردش است. همچنین بیت 24 تا امروز نحوه اجرای برخی از این بازیها را به طور کامل آموزش داده است. علاوه بر اینها، در نهایت جامعه اکسی از طریق یک سازمان مستقل و خودگردان غیر متمرکز (DAO) بر دنیای Lunacia حکمرانی خواهد کرد؛ علاوه بر دریافت ارز دیجیتال رایگان با بازی اکسی قادر به اظهار نظر درباره آینده این پلتفرم و نحوه توسعه آن نیز خواهید بود.