بهترین بازی های تیراندازی و تفنگی اندروید گروه فناوری و آموزشی تکنیک نوین

بهترین بازی های تیراندازی و تفنگی اندروید گروه فناوری و آموزشی تکنیک نوین

هر بازیکن یک مهارت را انتخاب می‌کند و هر تیم رهبری دارد که مکان بازی را مشخص می‌نماید. این یک بازی موبایلی سریع در سبک اکشن و جمع‌آوری قهرمانان و شروران است که کمپین وسیع و گسترده‌ای در حالت PVE دارد. این بازی همچنین دارای دانجن و رِید و PVP و Co-op و هر آنچه که از یک بازی وارکرفت انتظار دارید، است. کاربران می‌توانند انتظار یک حالت کمپین PvE وسیع در کنار حالت کوآپ، PvP، دانجن‌، Raid و موارد دیگری را داشته باشند. در این بازی از نبردهای سبک سری Monster Hunter استفاده شده و گیمرها در برابر هیولاهای عظیم قرار خواهند گرفت. همچنین، همانند سری بازی‌های Monster Hunter گیمرها باید با استفاده از مکانیک‌هایی نظیر جاخالی دادن سریع و تعویض سلاح در میانه‌ی نبرد با دشمنان خود روبرو شوند.

  • بازی Titanfall 2 با وجود قابلیت‌های بسیار خوبی که در بحث ارائه‌ی یک تجربه‌ی مولتی پلیر دارد، به دلیل برتریِ بخش داستانی و انفرادی خود در لیست ما قرار گرفته است.
  • یک بازی جنگی مهیج برای حضور در نبرد‌های تاریخی می‌تواند دنیای شما را عوض کند.
  • بازیکنان در طول این بازی آزاد هستند در فضای پیرامون خود گشت و گذار کرده و موارد مختلفی مانند اسلحه‌ها و تجهیزات مختلف را کشف کرده تا در نهایت با دشمنان مبارزه کنند.
  • بازی 9 میلی متری بدون شک یکی از جذاب ترین و بهترین بازی های موجود در اپ استور است که ترکیبی از بازی های تیراندازی، اکشن و گانگستری را ارائه می دهد.
  25 تا از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر لرن پارسی

بازی Mini Metro یکی از بهترین بازی‌ها در سبک معمایی یا پازلی محسوب می‌شود.اگر به سیستم نقل و انتقال علاقه داشته باشید، این بازی را نیز دوست خواهید داشت. در بازی Mini Metro وظیفه دارید تا بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین شهرهای دنیا را به یک سیستم حمل‌ و نقل گسترده مجهز کنید. فاکتور سرگرم‌کننده این بازی را می‌توان در همان آغاز با تمام وجود احساس کرد؛ وقتی برای بررسی و حرکت زیر خیابان‌های هر شهر، مجبور به تغییر نقشه دو بعدی می‌شوید.

PUBG: NEW STATE 0.9.53.516 – بازی اکشن – بتل رویال پابجی : ایالت جدید!

با مرگ، همه چیز خود را از دست می‌دهید و باید برای کسب سلاح‌ها و توانایی‌های قوی‌تر در راندهای بعدی تلاش کنید. شما حتی توانایی‌های جدیدی با گذر از مراحل متنوع‌تر پیدا خواهید کرد و با حرکت در مسیرهای جدید این دنیای پیچیده، می‌توانید از توانایی خود برای غلبه بر دشمنان اصلی خود استفاده کنید. در انتهای مطلب هم می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و بگویید که چه بازی‌های دیگری می‌توانستند به این لیست اضافه شوند. با وجود این که بازی اورواچ در ابتدای عرضه‌ی خود مثل حالا پر و پیمان نبود اما عرضه‌ی این بازی تازه کار شرکت بلیزارد را شروع کرد. شرکت بلیزارد با انتشار آپدیت‌های دوره‌ای مرتب که ویژگی‌ها و شخصیت‌های تازه به بازی اورواچ می‌آورند کاری کرد که این بازی بزرگ و بزرگتر شود. البته برای لذت بردن از بازی اورواچ واجب نیست که حتما در مسابقات حرفه‌ای شرکت کنید و اتفاقا یکی از جذابیت‌های این بازی راحتی شروع آن است.

  بهترین بازی آنلاین گوشی اندروید و آیفون 60 تا بازی + لینک دانلود دیجیاتو

Dead Trigger: Survival Shooter

پس اگر برای رفتن به خط مقدم آماده‌اید، لیست زیر را بررسی کنید؛ چون در انتخاب بهترین بازی شوتر آنلاین به شما کمک می‌کند. Bullet Force یک بازی محبوب تیراندازی اول شخص بوده و این بازی دارای امکانات متعدد در راستای سفارشی‌سازی سلاح است. همچنین بازیکنان این امکان را دارند تا در کنار همرزمان خود در یک نبرد 20 نفره بجنگند. این بازی تیراندازی اول شخص همچنین دارای چهار حالت جذاب است که شامل Team Deathmatch، Free-For-All، Gun Game و Conquest می‌شود. Bullet Force بر روی پلتفرم‌های iOS و اندروید به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. این بازی برای اولین بار در دسامبر ۱۹۹۳ برای MS-DOS منتشر شد و اولین نسخه موبایل آن خیلی دیرتر در سال ۲۰۰۹ در اختیار گیمرها قرار گرفت.

فیلم نعناع تند ۲۰۱۸ Peppermint

با این حال گیمرها این انتخاب را هم پیش رو دارند که دفاع از شهروندان را نادیده بگیرند و با احضار آشوبگرها دست به ایجاد ویرانی بزنند و شهر را نابود کنند. بازی Mob Control هم در بخش دفاع استراتژیکی از برج گیم‌پلی جذابی دارد و هم آزادی عمل خوبی به شما برای ایجاد آشوب می‌دهد. این مورد از بهترین بازی های آفلاین iOS یک اثر رایگان است، اما بخش خریدهای درون‌برنامه‌ای در آن وجود دارد. حالا با گسترش بازی‌های ویدیویی روی پلتفرم موبایل، شما می‌توانید این اثر را روی گوشی اپل خود تجربه کنید. محبوبیت زیاد این اثر موجب شد که ما آن را در لیست بهترین بازی های آفلاین iOS جای دهیم. این بازی به شدت چالش‌برانگیز است و مطمئنا مخاطب‌های خاص خود را دارد.

  دانلود رایگان نسخه هک شده کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile Hack