معرفی بهترین بازی های تفنگی موبایل اندروید و آیفون پایاتل

معرفی بهترین بازی های تفنگی موبایل اندروید و آیفون پایاتل

اگر طرفدار فوتبال هستید FIFA 16 Football یک انتخاب عالی برای سرگرمی خواهد بود. البته شاید یکی از اشکالات این بازی این باشد که با همه دستگاه های اندرویدی سازگار نیست و این به خاطر نیازهای سخت افزاری بالا برای اجرای آن است. شاید همین موضوع تنوع بازیکن های آنلاین را در این بازی به نسبت دیگر بازی های آنلاین کمتر کرده است.

  • رسانه کلیک – طراحی و تولید بهترین بازی های تفنگی برای موبایل زودتر از آنچه که همه انتظار داشتیم تبدیل به یک صنعت گسترده و پهناور شده است.
  • این بازی جذاب، مهیج و اعتیاد آور است و گرافیک آن بسیار خوب طراحی شده است.
  • این فیلم سینمایی اکشن داستان جان مک‌کلاین (John McClane) است که در شب سال نو، برای نجات رؤسا و همکاران همسرش به دل ماجرا می‌زند.
  • البته امکان بازی تیمی 4 نفره نیز وجود دارد که می‌توانید برای هم‌بازی شدن با دوستانتان، آن‌ها را به تیم خود دعوت کنید.

Evolution حتی از آن هم بهتر است و جلوه‌های بصری منحصر به فردتر، ویژگی‌های بیشتر برای Quest Mode، حالت‌های گیم‌پلی جدید و دو شخصیت اضافه را به همراه دارد. تمام این‌ها به کنار، مکانیک‌ها، تنوع شخصیت‌ها و بازگشت به سطوح صاف به این معنا بودن که یک تجربه درگیرکننده تضمین شده است. در بین بازی‌ های موبایل شبیه به کانتر، در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌های موجود Standoff 2 است. شاید بازی های موبایل شبیه به کانتر دیگری را نیز پیدا کنید، اما هیچ کدام یک از آن‌ها به احتمال زیاد رایگان نیستند. درون Space Marshals 2، تکنیک و داشتن استراتژی صحیح به منظور پیش بردن کاراکتر حرف اول را می‌زند، به همین دلیل می‌بایست حساب شده عمل کنید.

  قالب بتن طرح دار صنعت تالار گفتگوی مشاغل برتر

Left 4 Dead 2

با وجود اینکه این بازی در زمان انتشار چندان تبلیغ گسترده‌ای انجام نداد، اما با توجه به تم بازی که برای آن در نظر گرفته شده بود، توانست با استقبال زیادی از سوی کاربران و گیمرهای حرفه‌ای روبرو شود. این بازی در اصل راوی داستان شاهزاده‌ای است که در ابتدای بازی آن را مشاهده نمی‌کنیم و فقط داستان بازی او را می‌شنویم. شاهزاده داستان ما به همراه پدرش که شارامان نام دارد، برای دیدن فردی که به اسم سلطان شهر آزاد شناخته می‌شود، از هند عبور می‌کند. این بازی یکی از جدیدترین انواع بازی‌های کنسول بازی PS4 است که قرار بود در تاریخ ۱ ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه شود اما متأسفانه این بازی با کمی تأخیر به بازار عرضه شد.

بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر

از طریق World Winner، یک بستر بازی مبتنی بر وب و برنامه، می توانید وارد مسابقات مختلف بازی شوید و پول نقد کسب کنید. شما سپرده گذاری می کنید، یک تورنمنت را انتخاب می کنید، بازی می کنید و منتظر نتایج برای برداشتن درآمد خود هستید. حتی برخی دارای بمب هستند و رسالت شما این است که در میان آن ها تلاش کنید تا زنده بمانید و بازی را به پیش ببرید.

بهترین بازی‌های ورزشی اندروید ۲۰۲۳

این بازی ها زیرمجموعه بازی های استراتژیکی هستند و نکته اصلی آن ها این است که باید با قوه استراتژیکی و سنجیده شده … در بازی‌های اکشن مسابقه‌ای علاوه‌بر اینکه یک درگیری هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنید، باید با دشمنان خود مسابقه دهید و برای برنده شدن تلاش کنید. فرقی نمی‌کند مجبور باشید به دشمنان خود کلک بزنید یا حتی آن‌ها را بکشید، اینجا باید به هر قیمتی که شده برنده شوید. وقتی سروکله تانک‌ها در یک جنگ پیدا می‌شود، دیگر با یک نبرد عادی روبه‌رو نیستید؛ بلکه باید با هیولاهایی طرف شوید که قدرت تخریب فاجعه‌باری دارند. یک بازی جنگی جذاب در این دسته دانلود کنید و تانک‌های پیشرفته دنیا را به گوشی موبایل خود ببرید. حالا وقت این است که سوار بهترین تانک‌های دنیا شوید و با هر شلیک ترس را به دل دشمنان خود بیاندازید.

  لیست بهترین بازی های 2023 معرفی بازی هایی که در سال بعدی عرضه خواهند شد آی‌تی‌رسان