بهترین بازی های تفنگی؛ بازی های اکشن گوشی 2022 + لینک دانلود

بهترین بازی های تفنگی؛ بازی های اکشن گوشی 2022 + لینک دانلود

در اواخر بازی، سیاست اغلب مهم‌تر از قدرت نظامی است و شما با افکار خلاقانه خودتان بهتر می‌توانید بر رقبا چیره شوید و کار خود را ادامه دهید. سرنوشت امپراتوری‌ها در دستان شما است و باید با ساخت و ساز و کاوش در جهان آن‌ها، پیشروی خود را ادامه دهید. با فتح زمین‌های بیشتر، می‌توانید پاداش‌هایی را کسب کرده و از این پاداش‌ها برای مدیریت بهتر سرزمین استفاده کنید. فراموش نکنید که هر تمدن انواع خاصی از زمین‌های اختصاصی خودش را هم دارد که فتح‌شان را ارزشمندتر می‌کند.

  • یکی از خوش ساخت‌ترین و پخته‌ترین نسخه‌های بازی ریمن، اوریجین است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً تجربه کنید.
  • این موجدات به هیچ وجه نباید به زمین برسند و باید همین جا به طور کامل نابود شوند.
  • این بازی‌ها توانسته‌اند رضایت گیمرها را جلب کنند و نمرات آن‌ها در سایت‌های مختلف نیز این موضوع را تایید می‌کند.
  • چه از بازیکنان قدیمی این سبک باشید، چه از افراد تازه‌وارد، این اثر برای‌تان بسیار دشوار خواهد بود.

با بیش از پنج میلیون دانلود، Dead Effect 2 دارای امتیاز 4.2 از 5 در فروشگاه Google Play است. با بیش از پانصد میلیون دانلود، PUBG Mobile در فروشگاه Google Play دارای رتبه 4.1 از 5 ستاره است.

کال آف دیوتی Call of Duty Mobile

Infinity Ops از جمله معدود گزینه‌های داخل لیست بهترین بازی تفنگی اندروید و آیفون است که می‌تواند جایگزین خوبی برای کالاف دیوتی موبایل باشد. شاید در نگاه اول جذب زیبایی و محیط علمی تخیلی این بازی شوتر چندنفره شوید، اما Infinity Ops نکات مثبت بسیار زیاد دیگری دارد که باعث می‌شود تجربه آن را به شما پیشنهاد کنیم. برخلاف تصور، اکشن به معنی بازی‌های تفنگی نبوده و خود شامل چند دسته‌بندی می‌شود.

  معرفی 20 بازی برتر سال 1400 بهترین بازی‌ها از هیلو اینفینیت گرفته تا الدن رینگ

بهترین بازی های اکشن اندروید ؛ 11 عنوان بازی پرهیجان در موبایل

سیستم خرید اسلحه در این بازی دقیقا همان چیزی است که سال‌ها در بازی‌های کانتر استرایک دیده بودیم. به لطف پشتیبانی‌های ممتد شرکت یوبی‌سافت، بازی رینبو سیکس سیج از اثری خسته‌کننده و فراموش شدنی که در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد، به یکی از بهترین و درگیرکننده‌ترین بازی‌های تیراندازی اول‌شخص موجود تبدیل شده. حالا این بازی یکی از سوژه‌های اصلی مسابقات حرفه‌ای E-Sports است و با قدرت می‌تازد. همه‌چیز بازی هاف‌لایف ۲ از هاف‌لایف اصلی که در سال ۱۹۹۸ عرضه شده بود بزرگتر است. شخصیت‌هایی که در طول داستان بازی معرفی می‌شوند واقعی هستند و تنها وظیفه‌ی آن‌ها مردن در میانه‌ی داستان نیست.

این بازی یک تجربه مسحورکننده را ارائه می‌دهد و دارای جهانی است که به هزارتو شباهت دارد. در واقع به نظر می‌رسد هر سلول درون یک معما قرار گرفته و هر راهرو حکم یک معمای حل‌نشده را دارد. این مورد از بهترین بازی های آفلاین iOS به شما این شانس را می‌دهد که در قالب یک استاد کشیدن نقشه‌های فرار نقش‌آفرینی کنید. در بازی Prison Escape Puzzle Adventure شما باید در سناریوهایی قرار بگیرید که به شکلی پیچیده طراحی شده‌اند و اتاق‌های فرار واقعی را در ذهن‌تان تداعی می‌کنند. نکته مثبت این است که بازی Hill Climb Racing 2 کاملا رایگان است و تنها برخی از بخش‌ها درون بازی با پرداخت هزینه آنلاک می‌شوند. این اثر مبارزات معمول بازی‌های را با المان‌های آثار نقش‌آفرینی ترکیب کرده و نتیجه آن به یک بازی بی‌نظیر و اعتیادآور تبدیل شده است.

  15 بازی‌ تیراندازی برای کامپیوتر که حتما باید تجربه کنید دیجی‌کالا مگ