معرفی بهترین بازی های گوگل پلی پس زومجی

معرفی بهترین بازی های گوگل پلی پس زومجی

کاراکترهای بیشتری به جز شخصیت اصلی در محیط بازی حضور دارند و با رفتن به اتاق‌های متنوع، می‌توانید با آن‌ها گفتگو داشته باشید. این بازی در بخش تنظیمات هم امکانات جالبی را در اختیار شما قرار داده است. زینگا یکی از شرکت‌های بازی سازی بزرگی است که برخی از بهترین بازی های آنلاین اندروید را ارائه کرده است.

  • در این بخش به نقد و بررسی نمرات بازی روزهای از دست رفته از دیدگاه منتقدین جهان می‌پردازیم.
  • Tomb of the Mask گیم‌پلی روانی دارد و بازیکن باید در هر مرحله یک توتم و تعدادی ستاره و سکه جمع‌آوری کند و از طرفی دیگر مراقب موانع سد راهش هم باشد.
  • علاوه بر این‌ها استودیو NetherReal پس از عرضه رسمی بازی مذکور، شخصیت‌های مختلفی را از مجموعه‌ها و دنیاهای متفاوت به بازی خود اضافه کرده است.
  • طبعا این بازی از اساطیر یونانی الهام گرفته، اما توسعه‌دهندگان واضحا درک عمیقی از این اساطیر داشته‌اند.

چه چیزی باعث دشواری این بازی می‌شود؟ مانند بقیه بازی‌های این فرانشیز، XCOM 2 نیز دارای مبارزات نوبتی است و اگر در انجام حرکات ۲۰ گانه خوب و پیشرفته نباشید، احتمالاً باید با آزمون‌ و خطای بسیار بازی را به پایان برسانید. اشتباه کردن در این نوع مکانیسم‌های مبارزه‌ای کار بسیار ساده‌ای است و این بازی بدون در نظر گرفتن این مکانیسم هم به خودی خود بسیار سخت است. بله – شما می‌توانید بازی کلاسیک مونوپلی را با دوستان خود در گوشی هوشمند اندروید خود تجربه کنید. بازی هنوز هم بعد از گذشت سال‌ها طراوت همیشگی خود را حفظ کرده است و سازندگان به فکر توسعه قسمت‌های دیگری از آن هستند.

  مقایسه پی اس فور با ایکس باکس سری اس؛ کدام را بخریم؟ تکنوسان مگ

Ghost of Tsushima Director’s Cut

در واقع این بازی قصد دارد تا هم از طریق داستان و هم از طریق گیم‌پلی‌اش این پیام را منتقل کند که مشقت و سختی، دقیقا همان چیزی است که به انجام رساندن کارها و همچنین زندگی کردن را ارزشمند می‌کند. انجام این بازی صبر، ترحم و عشق لازم دارد و این همان چیزی است که ما هم اکنون به آن نیاز داریم. شخصیت‌های اصلی بازی نیز که با نام‌های جوئل و الی شناخته می‌شوند، در این منطقه زندگی می‌کنند. جوئل از الی به عنوان پد خوانده مراقبت می‌کند و رابطه بین این دو تا جایی پیش می‌رود که مانند یک خانواده واقعی به یک دیگر وابسته می‌شوند. سیر اصلی داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که این دو از منطقه حفاظت شده به دلایلی فرار می‌کنند.

بازی چند نفره Assassin’s Creed توسط سازندگان For Honor و Rainbow Six ساخته می‌شود

بازیکن در نقش فرمانده شپرد قرار می گیرید که فرماندهی گروهی را بر عهده داشته و باید با کسب اعتماد آن ها به جنگ با دشمنان برود. بازی قابلیت این را دارد تا از ذخیره شما در نسخه قبلی بهره برده و انتخابات فراوانی نیز بر سر راهتان قرار می گیرند تا جریان بازی را هر چه بیشتر کنترل کنید. Mass Effect 2 تحسین اکثر منتقدان و بازیکنان صنعت بازی را بر انگیخت و با کسب میانگین نمرات ۹۶ از ۱۰۰، تا به امروز یکی از بهترین بازی های تاریخ به حساب می آید. بازی بیش از ۷ میلیون نسخه فروش کرده و با به همراه داشتن داستانی غنی و گیم پلی بی نظیر، همراه با ترکیب عناصر بازی های نقش آفرینی و اکشن، شاهد وجود یکی از کامل ترین بازی های تاریخ نیز هستیم.

  نقد و بررسی بازی کالاف دیوتی موبایل مشرق نیوز

مثلا برای استفاده از برخی توانایی هایی که بعدا به شما داده خواهد شد ناچارید از آن استفاده کنید. حال اگر بمیرید این گوی شکسته خواهد شد و شما نیز به آخرین نیمکتی که در آن استراحت کرده اید منتقل خواهید شد. زمانی که Soul Fragment شکسته می شود قسمتی از آن دیگر برایتان فعال نیست و همچون لیوانی که بخش بالای آن شکسته باشد گنجایش آن دیگر مثل قبل نیست و مقدار سول کمتری درون آن جای می گیرد. این ویژگی نیز بی شباهت به مکانیک کم شدن سلامتی در دارک سولز ۲ نیست. برای این که Soul Fragment را مجددا تعمیر کنید باید تکه هایی از آن را از فروشندگان خریداری کنید.