چگونه در کالاف دیوتی موبایل حرفه ای شویم؟ تکنولایف

چگونه در کالاف دیوتی موبایل حرفه ای شویم؟ تکنولایف

از این طریق، بازیکنان فقط در صورت لزوم با دشمنان برخورد خواهند داشت. تیم‌های هماهنگ زمانی حمله می‌کنند که در موقعیت برتری نسبت به حریف خود قرار دارند. این بدان معنی است که اگر بازیکنان مطمئن هستند که می‌توانند حریف را از بین ببرند یا اگر می‌دانند نیروی کمکی در راه است، باید به دشمن حمله کنند. به همین ترتیب، یک تیم می‌تواند با عقب نشینی و غافلگیر کردن، از حالت تهاجمی دشمن استفاده کند.

  • با این کار تیراندازانی که در ساختمان‌ها پنهان شده‌اند، کاری نمی‌توانند انجام دهند و می‌توانید از کنار آن‌ها عبور کنید.
  • هر بازی نیاز به یکسری از ایتم های ویژه دارد تا بتوان در آن بازی به خوبی انجام وظیفه کرد.
  • این امر ممکن است به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت پلیر های کالاف دیوتی موبایل را کاهش دهد.
  • اگر به مدت ۳۰ روز از برنامه ای استفاده نکرده اید، به احتمال زیاد دیگر هرگز از آن استفاده نخواهید کرد.

از مهم ترین تجهیزات تاکتیکال موجود در بازی Call Of Duty می توان به Flash grenades، Smoke grenades، Cluster bomb، Cluster grenades، Grenades، Nova Gas و Concussion اشاره کرد. زاویه دوربین در این بخش را می‌توان به دو صورت سوم شخص یا اول شخص قرار داد که هر دو حالت به خوبی اجرا می‌شوند. آیتم‌ها و فضای بازی به خوبی پیاده‌سازی شده است و بازیکنان می‌توانند تجربه قابل قبولی از این بخش داشته باشند. این مهارت‌ها به شما در پیشبرد سریع مبارزات کمک خواهد کرد و به طور مثال، می‌توانید قدرت‌های مخفی کاری بیشتری داشته و سریع‌تر در محیط حرکت کنید.

  آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل نکاتی که حتما باید بدانید زومجی

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 بیشتر شبیه یک گسترش‌دهنده است تا عنوانی جدید

برای اطمینان در گوگل نام بازی را جستجو کنید و اخبار جدید آن را بخوانید. اگر مشکل از طرف سرور و خود بازی باشد، در اخبار می‌توانید اطلاعات آن را بخوانید. می‌توانید اکانت توییتر بازی را دنبال کنید و از اخبار آن مطلع شوید. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد. همچنین بخشی برای نارنجک ها نیز وجود دارد که بعضی از آن ها خسارت وارد میکنند و بعضی دیگر سرکوب میکنند. حالت زامبی در نسخه های قبلی بازی که در کامپیوتر بوده نیز وجود دارد ولی در نسخه موبایل کمی متفاوت می باشد.

کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty Mobile)

یکی از نکات جالب در مورد این محصول داشتن دو پورت USB است که یکی به عنوان درگاه شارژر و دیگری برای وصل کردن فن استفاده می‌شود. هر چقدر هم که باتری این محصول حجیم باشد، مسلماً زمان‌هایی پیش خواهد آمد که هنگام بازی کردن شارژ آن تمام شود و شما دوست داشته باشید که هم زمان با بازی آن را به منبع انرژی وصل کنید. یکی از خوبی‌های داشتن ۲ درگاه یو‌اس‌بی اینست که هنگام شارژ شدن و استفاده در حالت عمودی، کار کردن با گوشی را سخت نمی‌کند.

جنگی نوین با بازی کال آف دیوتی در فصل ۴!

پس از اجرای این تغییرات هم می‌توانید چند ساعت صبر کنید و دوباره DNS پیش فرض را انتخاب کنید. اگر صفحه سیاه را پس از لوگوی Activision مشاهده می‌کنید، احتمال دارد که فایل دیتا یا فایل OBB حذف شده باشد. فایل OBB شامل تمامی داده‌های بازی از قبیل نقشه‌ها، ویدئوها و… می‌شود. برای حل مشکل سیاه شدن صفحه در بازی کالاف دیوتی موبایل باید این فایل را دانلود کنید و به Android/obb/com.activision.callofduty.shooter انتقال دهید. برای حل مشکل پایین بودن FPS در بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید برخی تنظیمات داخلی آن را تغییر دهید تا بازی راحت‌تر اجرا شود.

  چرا بازی کالاف دیوتی موبایل بالا نمیاد؟ جواب داده شد! دانوتک