جنگل جهنمی نقد و بررسی بازی Green Hell گیمفا

جنگل جهنمی نقد و بررسی بازی Green Hell گیمفا

مجموعه بازی‌های Resident Evil یکی از محبوبترین بازی‌های ژانر وحشت و بقا است که در نسخه‌های آخر خودش موفق عمل نکرد. حالا سازندگان بازی Resident Evil Revelations در مصاحبه‌ای از علاقه‌شان برای ادامه‌ی سری و کند‌و‌کاو در شخصیت‌های فرعی صحبت کرده‌اند. جدیدترین ماد بازی Fallout 4 با نام Northern Springs منتشر شد و بازیکنان می‌توانند در این ماد، دنیای برفی و یخ‌زده جهان Fallout را تجربه کنند. با این حال، گرافیک و گیم پلی جذاب بازی، هرگیمری را جذب خود خواهد کرد. Bright Memory یک عنوان شوتر اول شخص بوده و قرار است بصورت اپیزودیک منتشر گردد. مافیا نیز از دیگر بازی های دوران قرنطینه و البته گروهی است که ساعت‌ها شما و خانواده را سرگرم می‌کند.

  • گوشی‌های اندروید در این زمینه از وضعیت بهتری برخوردار هستند و به‌دلیل سیستم پرطرفدار و کاربران بیشتری که نسبت به پلتفرم iOS دارد، این پلتفرم در صنعت گیمینگ فعالیت بهتری از خود نشان داده است.
  • Cyberpunk 2077 به عنوان یک بازی پرادعا شاید نتوانست برخی از کاربران را راضی کند اما مسلما یکی از بازی های طولانی جهان باز است که داستان متمایز و شخصیت‌های جذاب را چاشنی گشت‌وگذار در دنیای بازی کرده است.
  • در این بازی تانک‌های مختلفی را از جنگ‌های گذشته فرماندهی و هدایت کنید و پیروزی ارتش خود را رقم بزنید.
  • هنگام انتخاب مکانیک بازی ، به تجربه ای که بازی شما ایجاد می کند فکر کنید.
  کسب درآمد با گوشی و موبایل همراه با 20 ایده جذاب در 1401 دایان افیلیت

وارد کردن Gearsها (روبات های غول‌آسا) به مبارزه، باعث شد تا این بازی یکی از پویاترین بازی‌های سبک نقش‌آفرینی نسل خود باشد. در دوازدهمین جایگاه فهرست بهترین بازی های داستانی سری بازی Metal Gear Solid اختصاص یافته است. این سری بازی ویدیویی به عنوان یکی از مهمترین سری بازی‌های تاریخ از همه منظر کیفیتی مثال زدنی دارد. اگر به یک بازی همه جانبه علاقمند هستید نسخه‌های مختلف این سری بازی ویدیویی را از دست ندهید. این مجموعه بازی از لحاظ داستانی توانسته نام خود را در لیست برترین بازی داستانی تاریخ جای دهد. بازی The Last of Us گزینه خوب دیگری ب ای سرگرمی طولانی مدت بوده است که باید در نقش های آلی و جوئل ایفای نقش کنید.

۹. نیو ۲ ریمستر: نسخه کامل (Nioh 2 Remastered: The Complete Edition)

Returnal به همراه Deathloop تا از نمونه‌های جدید و بسیار موفق در دنیای بازی های «چرخه زمانی» هستند. داستان بازی بر روی شخصیت سلن تمرکز دارد که بر روی یک سیاره بیگانه فرود می‌آید. هر بار که او در این سیاره می‌میرد، وی به نقطه ابتدایی یعنی سقوط بازمی گردد.

بازی God of War: Ragnarök

بر همین اساس انتخاب سازندگان برای جلوه‌های بصری بازی به شیوه‌ای که تمرکز اصلی آن روی طراحی هنری است جهت افزایش دامنه مخاطبان انتخاب هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود. از عناوین مهم پلتفرم کامپیوتر که به تازگی منتشر شده، بازی Valorant است. در این مقاله به بررسی گیم پلی، تریلر، کاراکترها و جنبه‌های مختلف دیگر این بازی خواهیم پرداخت. به بازیکنان اجازه دهید تا با دسترسی به ابزارهایی که احتمالات را تحت تأثیر قرار می دهند، تصادفی بودن بازی شما را کاهش دهند. به عنوان مثال ، اگر در حال ساختن یک بازی جنگی هستید که با استفاده از جدول احتمال ، ضربات و مفقودین را شناسایی می کند ، به بازیکنان اجازه دهید تجهیزاتی را اضافه کنند که احتمال، آنها را بهبود می بخشد.

  بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما معرفی ۱۰۰ عنوان دیدنی فرادرس مجله‌

درحال حاضر نسخه رایگان بازی روی فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور قابل دانلود است و شما می‌توانید با عضویت در سرویس گوگل پلی‌پس، نسخه کامل آن تجربه کنید. Lichtspeer یک بازی ماجراجویی از استودیو Noodlecake است که در آن شما باید در دنیایی عجیب با پرتاب نیزه‌های نوری با دشمنان خود مقابله کنید. این بازی خوش‌سبک شما را یاد بازی‌های آرکید دهه ۸۰ میلادی می‌اندازد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در سرزمینی که موجوداتی همانند پنگوئن‌های وایکینگ، زامبی‌ها و هیپسترهای غول‌‌آسای یخی در آن زندگی می‌کنند، زنده ماندن و بقا یک هنر است.