۱۵ مورد از ویژگی های گیم پلی بازی Deus Ex: Mankind Divided که باید بدانید اخبار دنیای بازی تالار گفتمان لیون کامپیوتر

۱۵ مورد از ویژگی های گیم پلی بازی Deus Ex: Mankind Divided که باید بدانید اخبار دنیای بازی تالار گفتمان لیون کامپیوتر

اگر تیم مهاجم با موفقیت بتواند از بمب Spike محافظت کند و این بمب منفجر شود، این تیم یک امتیاز را از آن خود خواهد کرد. از سوی دیگر اگر تیم مدافع موفق شود که بمب Spike را خنثی کند و یا محدودیت زمانی 100 ثانیه‌ای هر دوره از بازی‌ها تمام شود و بمب منفجر نشود، این تیم امتیاز آن دوره را از آن خود خواهد کرد. هنگام انتخاب مکانیک بازی ، به تجربه ای که بازی شما ایجاد می کند فکر کنید. سپس به عقب کار کنید تا مکانیکی را پیدا کنید که این تجربه را بهبود بخشد. گاهی اوقات این به معنای قرض گرفتن یک مکانیک مشترک از یک بازی دیگر است و گاهی به معنای ایجاد مکانیک اختصاصی خود است. فیدبک لوپ به معنای واکنش هوشمندانه‌ای است که بازی در مقابل پلیرها نشان می‌دهد.

  • رز، عروسک‌های دستباف خود را که شبیه پدر و مادرش هستند برمی‌دارد و بعد از درد دل با آن‌ها، قطرات اشکش روی عروسک‌ها جاری می‌شوند.
  • بااین‌حال افرادی که در سرویس گوگل پلی‌پس عضو شده باشند می‌توانند نسخه کامل این بازی ۳.۹۹ دلاری را به‌رایگان تجربه کنند.
  • خط داستانی بازی شاید در اوایل مراحل ساده به نظر برسد اما باید بدانید با پشت سرگذاشتن تنها سیستم دشواری مراحل نمایان خواهد شد که این مورد سبب سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی میشود.
  • شرکت «Infinity ward» در سال ۲۰۱۹ یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های فرنچایز «ندای وظیفه» Call of Duty را با نام «جنگ‌آوری نوین» (Modern Warfare) بازسازی کرد.
  بازی اکشن دانلود بازی های هیجانی و تفنگی برای اندروید

اما زمانی که در نهایت منتشر شد، معلوم شد که این بازی به دلایل نقص‌های مختلف یک تجربه ناامید کننده را ارائه می‌دهد. مشکلاتی مانند گیم‌پلی تکراری و مکانیک‌های غیرجالب، باعث شدند این بازی به محصولی تبدیل شود که ارزش تجربه کردن ندارد. پنجمین بازی در فهرست 30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید Dishonored 2 است. بازی Dishonored 2 را می‌شود یک شبیه‌ساز آدم کشی بی عیب و نقص قلمداد کرد.

Metal Gear Solid V ،Residen Evil 4 و چهار بازی دیگر به‌سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شوند

باید در ادامه یاد بگیرید که چگونه دشمنان خود را با مجموعه مهارت های مختلف شکست داده و امتیاز بیشتری کسب کنید. وقتی که کاراکتر شما بمیرد، تمام طلاها، سلاح‌ها و امتیازات خود را از دست خواهید داد. مسیر حملات شما در این بازی کاملا مشخص است و تنها باید کاراکتر خود را در یک موقعیت صحیح قرار دهید.

نقد و بررسی بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

پس باید منتظر ماند و دید بتسدا، که اکنون دیگر زیر پرچم مایکروسافت به فعالیت مشغول است، چه تدبیری برای این بازی خواهد اندیشید. پس از استقبال فوق‌العاده‌ای که از بازسازی نسخه‌های اول و دوم از رزیدنت اویل شد، کپکام تصمیم گرفت سایر نسخه‌های قدیمی‌تر این فرنچایز را نیز بازسازی کرده و به علاقمندان پرشور این مجموعه هدیه کند! Resident Evil 4 احتمالا آخرین نسخه‌ای از این مجموعه خواهد بود که نیاز به بازسازی دارد. به همین جهت، کپکام تمام انرژی خود را برای یک اثر حماسی جمع کرده و نمایش‌های اولیه از این بازی هم گویای همین مساله بوده‌اند.

  خلاصه بازی امید ایران 3-0 امید مغولستان فوتبال ۳۶۰

همین که در جریان بازی پیشروی کنید و مراحل را از پیش رو بردارید به طور خودکار با آن ها روبرو می شوید. این آپگرید ها هر کدام یک قابلیت جدید را به شخصیت اصلی تان اضافه می کنند و هر یک موجب تغییراتی اساسی در گیم پلی خواهند شد. این موارد به گیم پلی بازی تنوع و عمق می بخشند و وجودشان در بازی ای با این سبک واجب و دلپذیر است. از دیگر بازی‌هایی است که می‌توان در لیست بهترین بازی های پلی استیشن قرار داد. 3 سال پس از وقایع Uncharted 3، نیتن دریک ظاهراً دنیای شکار ثروت را پشت سر گذاشته است. با این حال، زمانی که برادر دریک، سم، دوباره ظاهر می‌شود و از او کمک می‌خواهد تا جان خود را نجات دهد و ماجرایی را پیشنهاد می‌کند که دریک نمی‌تواند در برابر آن مقاومت کند.