بهترین بازی های مخصوص مترو و اتوبوس که در سفر سرگرمتان می کنند پلازا

بهترین بازی های مخصوص مترو و اتوبوس که در سفر سرگرمتان می کنند پلازا

اما اگر در بین بازی‌های چند نفره آن به دنبال جواهرات نایاب هستید، باید بگویم که شما خیلی خوش شانس تشریف دارید. چرا که امروز، ما بهترین پیشنهادهای چندنفره‌ای را که این سرویس ارائه می‌دهد را برای شما فهرست کرده‌ایم. شخصیت‌های مختلفی در Rainbow Six Siege طراحی شده است و در بسته‌های الحاقی بازی هم شخصیت‌های جدیدی اضافه می‌شوند.

  • در واقع باید گفت BTها به نوعی حکم باس فایت در بازی دث استرندینگ را دارا هستند.
  • لباس‌های بسیاری از تیم‌ها، علاوه بر تیم‌های حاضر در مرحله‌ی نهایی جام جهانی لایسنس شده بودند و برخی از تیم‌ها لباسی داشتند که ظاهرا شبیه به لباس رسمی‌شان بود.
  • این بازی در دسامبر 2021 عرضه شد و با موفقیتی که نزد منتقدان کسب کرد، توانست خود را به سرعت در لیست بهترین بازی‌های کنسول جدید سونی بالا بکشد.

از همان دسته بازی‌هایی که در دهه‌ی ۹۰ میلادی مطرح شدند و اوج گرفتند. داستان بازی Mutazione در مورد دختر ۱۵ ساله‌ای به نام Kai است که به منطقه‌ی عجیب و غریب به نام Mutazione سفر می‌کند تا از پدربزرگ بیمار خود (Nonno) مراقبت کند. این بازی جالب توجه رتبه‌ی 28 برترین عناوین داستان‌محور PS4 را از آن خود کرده است. بازی سفیر عشق یکی از جدید‌ترین عناوین ایرانی است که در سبک اکشن سوم‌شخص ساخته شده است. اگر تریلر‌ها و گیم‌پلی بازی را دیده باشید، به این نکته پی خواهید برد که بازی در کل در زمینه گرافیکی عملکرد مناسبی دارد و با توجه به محدودیت‌های صنعت بازی‌سازی در ایران، باید چنین گرافیک فنی‌ای را راضی‌کننده دانست. پس بهترین کار این است که شما نیز دست به کار شوید و با در اختیار قرار دادن تجربیات خوب و بدتان از این کنسول و بازی هایش، فضایی صمیمانه و زیبا را ترسیم کنید.

  خلاصه بازی امید ایران 3-0 امید مغولستان فوتبال ۳۶۰

معرفی بازی Assassin’s Creed Mirage

سونی هیچ اطلاعاتی درباره God of War بعدی به غیر از اینکه این بازی در سال 2021 منتشر خواهد شد نداده است. همانطور که می‌دانید Ragnarok درباره نبرد بین خدایان نورس است که باعث مرگ بسیاری از آن‌ها می‌شود و خب به نظر می‌رسد کریتوس قرار است باز هم خدایان زیادی را بکشد. شاهکار نقش‌آفرینی استودیو BioWare شما را ساعت‌ها غرق تجرب خود کرده؟ دنبال تجربه جدیدی در دنیای پر از خون و جنگ Dragon Age می‌گردید؟ بدون‌شک بازی Dragon Age Inquisition Jaws of Hakkon برای شما ساخته شده است.

۷. بازی Forza Street

مشکلات اتصال اینترنتی همواره در بازی وجود دارد و هر تیمی که با آن‌ها بازی می‌کنید، معمولا یک مورد عدم اتصال برای یکی از اعضای تیم شما رخ خواهد داد. این بازی از چت صوتی داخلی هم استفاده می‌کند، اگرچه، به نظر می‌رسد که اکثر بازیکنان فقط از اسپیکر گوشی خود به‌عنوان میکروفون استفاده می‌کنند. شما باید جرات خود را تست کرده و با غلبه بر ترس‌های خود، هیجان حضور در مراحل ترسناک بازی را به جان بخرید.

بررسی بازی دیز گان (Days Gone) ؛ داستان، گیم پلی و نمرات منتقدین

این باعث می‌شود که بهترین فرصت برای تجربه‌ی داستان بازی Nier Replicant و وقت‌ گذراندن با شخصیت‌های به‌یادماندنی‌اش فراهم شود. اگر از «نیر اتوماتا» خوشتان آمده است، نباید از این بازی غفلت کنید، چه‌بسا تجربه‌ای به‌یادماندنی‌تر با این نسخه‌ی بازسازی به دست آورید. اگر بعد از ساعت‌ها گشت و گذار در یونان بسیار زیبای قبل از میلاد مسیح هنوز تشنه ماجراجویی هستید، استودیو یوبی سافت بازی Assassins Creed Odyssey Fate of Atlantis را تدارک دیده تا عطش گیمرها را برطرف سازد. این بار ماجراجویی‌های کاساندرا یا الکسیوس را در شهر افسانه‌ای آتلانتیس ادامه خواهیم داد. جایی که قهرمان داستان به این شهر گمشده سفر می‌کند و اتفاقات جذاب و جدیدی را تجربه می‌کند. هرچند نسخه آدیسی یکی از پرحاشیه‌ترین، نسخه‌های سری بازی اساسین کرید بود و نظرات مختلفی هم دریافت کرد، اما فروش خیلی خوب این اثر، سبب ساخت یکی دیگر از بهترین بسته‌های الحاقی در بازی‌های ویدیویی شد.

  بازی‌های جدید سرویس گیم پس مشخص شدند