بهترین فیلم های کمدی ایرانی 1401 ؛ طنز ایرانی جدید چی ببینیم؟ تکراتو

بهترین فیلم های کمدی ایرانی 1401 ؛ طنز ایرانی جدید چی ببینیم؟ تکراتو

بازی Alto’s Adventure جدا از ویژگی های ذکر شده شامل گزینه های خوبی برای سرگرمی نیز بوده است که در این میان میتوانید خود را آنگونه که دوست دارید سرگرم کنید. این بازی اندرویدی در سال 2019 توانست جذاب ترین بازی آرامش بخش را به خود اختصاص دهد. طراحی زیبا و وجود صداگذاری دوست داشتنی که بطور کامل با گیم پلی بازی در ارتباط است از دیگر ویژگی های Alto’s Adventure بوده که میتواند شمارا برای مدت زمان خوبی سرگرم نماید و چالش های مناسبی را در اختیارتان قرار دهد.

  • تعداد بازی های آنلاین روز به روز در حال افزایش است و حالا سوال اینجاست بین اقیانوس این همه بازی، کدام یک ارزش تجربه کردن را دارند؟ در مطلب پیش‌رو سعی کردیم با پرداخت به 60 بازی برتر موبایل به همین سوال جواب بدهیم.
  • در این بازی در نقش یک آموزش‌دهنده پوکمون به ماجراجویی در خیابان می‌پردازید.
  • بازی Halo Infinite یک بازی بسیار سرگرم کننده است که تجربه آن به تمام علاقه‌مندان ژانر شوتر پیشنهاد می‌شود.
  • اگر به فیلم سینمایی خنده دار ایرانی علاقه دارید در ادامه لیستی از این فیلم‌ها آمده است.

در بازی Clear Vision 4 در نقش تایلر اسمیت به نبرد با باندی خلاف‌کار می‌روید، جایی که باید با نشانه‌گیری دقیق از جت‌پک گرفته تا تجهیزات دشمنان را برای جلوگیری از موفقیت آن‌ها از بین ببرید. با وجود ظاهر نه‌چندان پیچیده بازی، Clear Vision 4 دارای ریزه‌کاری‌هایی یافتن مختصات محل حضور اهداف است. سازندگان از حضور ۴۸ پهپاد متنوع نیز در این بازی خبر داده‌اند که در دسته‌های مختلف از افسانه‌ای گرفته تا کمیاب دسته‌بندی شده است. اسپیس شوتر گیم‌پلی سریعی دارد و سازندگان نیز توانسته‌اند با مجموعه‌ای از افکت‌ها چهره‌ی زیبایی را به مراحل ببخشند. بازی بخش‌های مختلفی دارد و چالش گیم‌پلی در نسخه موبایل بازی هم تا حد زیادی حفظ شده است.

  بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما معرفی ۱۰۰ عنوان دیدنی فرادرس مجله‌

بهترین فیلم های سال 88

بازی به ویژه در کشور ما مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است و اگر به دنبال یک بازی آنلاین سرگرم کننده چندنفره هستید، Clash Royale بدون شک یکی از مواردی است که باید آن را امتحان کنید. در این بازی نیز تمام شخصیت‌های سری LOL یا همان League of Legends در دسترس قرار دارد و با استفاده از آن‌ها می‌توانید در نبردهای هیجان انگیز و چالش برانگیزی با سایر بازیکنان یا دوستان خود شرکت کنید. بازی آنلاین Brawlhalla طرفداران عناوین مبارزه‌ای را هدف قرار می‌دهد تا بتوانند با دوستان خود در یک تجربه کاملا سرگرم کننده مبارزه کنند. بازی در ابتدا برای کنسول‌ها منتشر شده بود و سپس در سال 2020 به پلتفرم‌های موبایل نیز وارد شد. پسرخوانده از معدود بازی‌ های آنلاین ایرانی است که استراتژی در آن اهمیت دارد. در بازی از میان شخصیت‌هایی که دارید باید سه نفر را انتخاب کرده و با آن‌ها به جنگ‌های نوبتی با رقیب می‌روید.

بهترین بازی های آنلاین اندروید و iOS تا سال ۲۰۲۲ ▶️+ لینک دانلود

در بازی کشتی‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ناوگان دشمنان را نابود کنید. نکته قابل‌توجه دیگر گرافیک بازی است که سطح بسیار بالایی دارد و البته World of Warships Blitz را روی موبایل‌های نسبتا ضعیف نیز می‌تواند به‌راحتی اجرا کنید. در حالت کلی با یکی از بهترین بازی های جنگی روبه‌رو هستیم که می‌توانید آن را از اپ باکس زیر دانلود کنید. بازی را به شیوه‌ها و استراتژی‌های مختلفی می‌توان انجام داد و دشمنان را می‌توان به صورت مخفیانه یا مستقیم از بین برد و همین موضوع از جمله مواردی است که تجربه Arma Tactics را هیجان‌انگیز می‌کند.

  Five Nights at Freddy's 2 0.2 بازی ترسناک پنج شب در کنار فردی + مود

روان بودن کنترل ماشین‌ها برای یک بازی ریسینگ مسئله‌ای کاملاً حیاتی است و خوشبختانه Rush Rally 3 در این زمینه نیز کاملاً موفق ظاهر شده است. شما می‌توانید با مراجعه به تنظیمات بازی سیستم کنترل دلخواه خود را انتخاب کرده و به انجام بازی بپردازید. جاده‌ها و مسیرهای مسابقه هم تنوع بسیار خوبی دارند و شما را کاملاً غرق جریان بازی می‌کنند.