دانلود کالاف دیوتی موبایل سیزن ۸ Call of Duty Mobile فصل جدید

دانلود کالاف دیوتی موبایل سیزن ۸ Call of Duty Mobile فصل جدید

پس از فرود باید به سرعت اسلحه پیدا کنید و برای از بین بردن دشمنان باید تجهیزات مختلفی را به دست آورید. هدف‌تان نیز باید زنده ماندن تا پایان بازی باشد یا اگر تیم هستید باید تا انتها زنده بمانید. منطقه بازی رفته رفته کوچکتر می‌شود و در نتیجه گیمرها باید در فضای محدودتری با هم تقابل کنند.

  • نسخۀ مخصوص گوشی‌های هوشمند این بازی، سال 2019 با عنوان کالاف دیوتی موبایل منتشر شد.
  • با این وجود نمی‌توان به سادگی از کنار عملکرد فوق‌العاده و سرعت بالای تراشه‌های پردازنده‌ی سری a اپل گذشت که در آیفون‌ها بکار رفته و مثل یک مغز متفکر کل داده‌های این گوشی‌ها را پردازش می‌کنند.
  • Call Of Duty 2 بازی محبوبی در سبک اکشن میباشد که توسط Infinity Ward ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است.
  • اگر گیمری دارای یک سطح پایین است و قصد دارد سریعا سطح خود را بالا ببرد باید از امتیاز تجربه دو برابر استفاده کند.

از سوی دیگر، بخش چندنفره این فرنچایز بسیار رقابتی و سرعتی است و در سطحی حرفه‌ای در مسابقات eSports دنبال می‌شود. هیچ چیز نمی تواند یک سرباز را از دفاع کردن از سرزمین های وطنش بازدارد ! در کال آف دیوتی 5 نیز شما در نقش یک تفنگدار دریایی و سرباز وظیفه روسی نقش آفرینی می کنید که سناریوهای مختلفی را در مکان هایی همچون اقیانوس آرام و جای جای اروپا در سال های جنگ جهانی دوم تجربه خواهید کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Call Of Duty World At War را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. بعد از دانلود و نصب بازی بازیکن باید یک حساب کاربری ایجاد کند و اطلاعات هویتی خود را در سرور ذخیره کند. بازیکنان می توانند از طریق اکانت اکتیویژن، گوگل، فیسبوک یا اکانت اپل آیدی اکانت کالاف دیوتی خود را ایجاد کنند.

  بهترین بازی های تیراندازی و تفنگی اندروید گروه فناوری و آموزشی تکنیک نوین

سیستم کنترلی بازی کال اف دیوتی موبایل

فصل دوم بازی کالاف دیوتی پر از درگیری‌های مرگبار بود، در این فصل CHOPPER GUNNER رونمایی شد که هلیکوپتری مرگبار برای نابودی دشمنان در حالت مولتی‌پلیر بود و با استقبال بی‌نظیری رو‌به‌رو شد. گیمر با ورود به بخش مولتی پلیر و انتخاب حالت مسابقه‌ و زدن گزینه ‌start می تواند به همراه دیگر بازیکنان وارد لابی بازی شود و 10 ثانیه فرصت خواهد داشت که سلاح خود را انتخاب کند. در بخش لوداوت بازیکن علاوه بر انتخاب سلاح اول و دوم قادر است انواع تجهیزات تاکتیکال و پرک ها را انتخاب کنید. در بخش مولتی پلیر بخش Score streak وجود دارد که در آن با توجه به امتیاز هایی که بازیکن بعد از انجام ماموریت ها به دست آورده است قابل استفاده است. در این بخش می توان از انواع streak با توجه به نوع بازی استفاده کرد. هر بازیکن در میدان نبرد یک گزینه به نام operator skills دارد که بعد از مدتی مشخصی قابل استفاده است و دارای زمان بندی های مختلفی می باشد.

هدف سازنده کالاف دیوتی موبایل از ساخت بازی

این حالت، یکی از دلایل خوب و هیجان‌انگیز دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل است. در اینجا باید یک نقشه دلخواه را انتخاب کنید و به دشمنان نشان دهید که جهنم چه شکلی است. شما می‌توانید با تنظیم کردن کال آف دیوتی در مورد دانلود بازی های،‌پچ ها، آپدیت ها و رفع باگ ها و با بهینه سازی بازی از این بازی محبوب لذت ببرید. اما در قدم اول شما باید از مقدار مصرف اینترنت بازی کال آف دیوتی موبایل اطلاع داشته باشید. اما پیش از بررسی میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل باید ببینید که مصرف داده در کدام حالت کمتر است. اگر از طرفداران پروپاقرص بازی های آنلاین باشید قطعا شناختی از چندین عنوان برجسته در سبک بتل رویال دارید که این روزها به خوبی جای خود را در بهترین گوشی های گیمینگ 2021 باز کرده اند.

  بهترین بازی های رومیزی خانوادگی +10 بازی رومیزی جذاب و هیجانی مجله بانک بازی

جنجال هوش مصنوعی در اسپانیا:‌ انتشار تصاویر عریان دختران نوجوان در شبکه‌های اجتماعی

پس از انجام یک بازی چند نفره، زمانی که از لابی خارج می شوید، ممکن است این فرصت را داشته باشید که در ازای دریافت کارت XP دو سلاح برای بازی بعدی خود، تبلیغی را تماشا کنید. می توانید سطح فعلی سلاح را بررسی کنید و از کارت های XP اسلحه از منوی Gunsmith استفاده کنید. در منوی Gunsmith، اسلحه مورد نظر را برای مشاهده سطح آن انتخاب کنید. در گوشه سمت راست بالا، در کنار دکمه برجسته “ارتقا”، سطح فعلی سلاح را خواهید یافت. برای دریافت گان لجندری رایگان باید آنها را از روی شانس یا تقشه دریافت کنید.