بهترین بازی های PS5 از نظر کیفیت و فروش تکنولایف

بهترین بازی های PS5 از نظر کیفیت و فروش تکنولایف

از طرف دیگر آن‌ها نیز زمانی مانند سم یک مأمور انتقال بسته بوده‌اند به همین دلیل از حیث موارد انسانی و احساسی نیز شاید کشتن آنها اخلاقی نباشد. البته در پایان انتخاب نهایی کاملا بر عهده بازیبازان است و‌ بازیبازان آزادی عمل کاملی در این زمینه دارند و هیچگونه اجبار و تحمیلی در این بخش وجود ندارد. فقط باید همواره این نکته را در نظر داشته باشید که هر تصمیم و اقدام، می‌‎تواند عواقب مختلف خود را داشته باشد. بنابراین باید همواره در نظر داشته باشید که تنها وسایل و ابزارهایی را به‌همراه خود داشته باشید که می‌دانید از آنها در طول آن مرحله استفاده خواهید کرد و آن ابزار یا وسیله می‌تواند در طول مسیر برای شما موثر ظاهر شود.

  • در فضای باز و آزاد این بازی شما می‌توانید مهارت‌های خود را تمرین کرده و به‌رخ بکشید.
  • با این حال وجود این بخش نه تنها شما را با داستان بازی و کاراکترهای آن بیشتر آشنا می‌کند، بلکه مثل یک فایل آموزشی جامع و چند ساعته عمل کرده و عملا هر چیزی که لازم دارید را به بازیکن آموزش می‌دهد.
  • بسیاری از بازیکنان به دلیل اختلاف سختی میان قسمت سوم شورش در شهر و بازی‌های قبلی غافلگیر شده بودند.
  • بازی گنشین ایمپکت یکی از پدیده‌هایی بود که در سال ۲۰۲۰ برای گوشی‌های موبایل و پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر و در سال ۲۰۲۱ برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد و توانست به سودآوری و درآمد شگرفی دست پیدا کند.
  • آیا در تلاش هستید تا بهترین بازی‌های رومیزی که خالی از گیج‌کننده هستند را پیدا کنید؟ Herd Mentality یکی از این بازی‌ها است که آسان محسوب شده و هرگز قدیمی محسوب نمی‌شود.
  15 بازی‌ تیراندازی برای کامپیوتر که حتما باید تجربه کنید دیجی‌کالا مگ

اگرچه الکترونیک آرتز حقوق استفاده از نام بازیکنان را از FIFPro که مرجع رسمی حقوق معنوی بازیکنان فیفا است خریداری کرده بود، در این شکایت بازنده بود. به همین سبب این شرکت از فروش این بازی در کشور آلمان منع و به پرداخت جریمه‌ی نقدی به الیور کان محکوم شد. نه تنها همه‌ی تیم‌های حاضر در رقابت‌ها در این بازی گنجانده شده‌اند که می‌شود از بین برخی تیم‌هایی که به جام جهانی 98 راه نیفاته بودند نیز برای بازی یکی را انتخاب کرد.

۲۰ بازی ایکس‌باکس که در سال ۲۰۲۱ منتظرشان هستیم

هر مرحله چالش‌های خاص خودش را دارد و گاهی هم نیاز پیدا می‌‌کنید که به عنوان یک میکروب، جهش ژنتیکی داشته باشید. مراحل بازی تقریبا 30 دقیقه‌ای هستند، اما کافی است یک مرحله را تجربه کنید تا بارها و بارها Plague Inc را تکرار نمایید. Lumosity یکی دیگر از بهترین بازی های مخصوص مترو و اتوبوس است که خودش شامل چندین بازی دیگر می‌شود. شما با نصب این برنامه، هر روز سه بازی جدید و متفاوت در اختیار دارید و می‌‌توانید در هر ساعتی از روز به تجربه آنها بپردازید.

بازی‌هایی درباره سوگ و فقدان – چک‌پوینت ۸

به دلیل سبک سوم شخصی که دارد؛ از همان ابتدای مورد توجه اکثر گیمرها قرار گرفت. هم اکنون این بازی برای پلتفرم PS5 exclusive هم موجود شده است و جزو بازی های دخترانه ps5 پرطرفدار محسوب می شود. فضای بازی در یک‌ دنیای خیالی سه‌بعدی قرار دارد و تقریباً شبیه به ورژن‌ها قبلی خودش است.

دنیای بازی در شبکه های اجتماعی

برادر بزرگتر قوی‌تر است، در حالی که برادر کوچکتر چابکی بیشتری در اختیار دارد. باید از توانایی‌های طبیعی و ذاتی آن‌ها استفاده کنید تا به سفر خود ادامه دهید و همچنین مهارت‌های آن‌ها را در صورت لزوم باهم ترکیب کنید. این ایده به قدری ساده است که قبلا توسط هیچکس مورد استفاده قرار نگرفته بود. اگر هم کسی قبلا در ابعادی کوچک‌تر اینکار را انجام داده است، به خوبی دست‌پخت جوزف فارس (Josef Fares) نیست. با توجه به ماهیت عمیق داستان، ترکیب آن با گیم‌پلی نتیجه‌ای بسیار رضایت‌بخش دارد. به Blood and Wine، بسته الحاقی فوق‌العاده جذاب و دوست داشتنی بازی ویچر 3 می‌رسیم.

  ۱۵ مورد از ویژگی های گیم پلی بازی Deus Ex: Mankind Divided که باید بدانید اخبار دنیای بازی تالار گفتمان لیون کامپیوتر