معرفی بهترین بازی های گوگل پلی پس زومجی

معرفی بهترین بازی های گوگل پلی پس زومجی

البته تمرکز بازی بر روی روایت نیست و آنقدر ها هم در این زمینه عمق ندارد اما به خاطر انتخاب سبکی دوست داشتنی برای داستان گویی می تواند انتظاراتتان از این بخش را به قدر کافی برآورده سازد. از طراحی مراحل چشم‌نواز و گیم‌پلی سرگرم‌کننده که عبور کنیم، از نظر من مهم‌ترین دلیلی که عنوان Psychonauts 2 را لایق بازی سال می‌کند، نویسندگی این اثر است. لحن جدی و لطیفه‌هایی که ذهن گیمر را درگیر می‌کنند، شخصیت‌هایی که هر یک سرگذشت خاص خود را دارند و در نهایت داستانی که به بهترین نحو به هر شخصیت فرصت دیده شدن و درخشیدن را می‌دهد. صنعتی که می‌تواند همزمان سرگرم‌کننده، پندآموز، زیبا و گوش‌نواز باشد.

  • پس Hollow Knight برای چیزی که دارک سولز نیز به رایگان در اختیار شما قرار می داد، از شما کار می کشد!
  • BT ها خود می‌توانند انفجارهایی به نام Voidout را به وجود بیاورند و همچنین بارانی مرگبار و فوق‌العاده خطرناک به نام Timefall را ایجاد می‌کنند.
  • شما می‌توانید آیتم‌ها را برداشته و با دکمه‌های بزرگ با زامبی‌ها نبرد کنید.
  • اما طراحی محیط جذاب و متفاوت، گیم‌پلی هیجان‌انگیز، پرش‌های گربه‌ای کاملا منطبق و البته داستان خوب چیزهایی هستند که بازی را مهم می‌کنند.
  • شما بین سیارات کشتی خود زوم می‌کنید و رشته‌های داستان را انتخاب می‌کنید.

در حالی که برخی از سوالات در مورد Deathloop بدون پاسخ باقی می‌مانند، پاسخ‌هایی که طرفداران دریافت می‌کنند رضایت‌بخش بوده و با موضوعات مختلف که به خوبی به هم گره می‌خورند. بازی Shadow of the Colossus یکی از بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن 2 است که توسط استودیوی بازی سازی Team Ico توسعه یافته است. این بازی در سال 2005 عرضه شد و به دلیل سبک هنری بی‌نظیر، داستان غیرخطی و گیم‌پلی منحصربه‌فرد خود به یکی از محبوب‌ترین و مورد تحسین‌ترین بازی‌های این کنسول بازی تبدیل شد.

  کافه برد گیم های تهران لحظه آخر

بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine

بله، این مشکلات مربوط به کامپیوتر می تواند موقتی باشد، اما مشکلات چشم و بینایی باعث ناراحتی می شود و می تواند باعث مشکلات سلامتی طولانی مدت شود. این صندلی ها به شما این امکان را می دهند که صندلی، پشتی و تکیه گاه را طوری تنظیم کنید که بدن خود را نگه دارد و در هنگام نشستن به درستی شکل بگیرد. بنابراین هنگامی که از آنها استفاده می کنید، عضلات شما فشار نمی آورند و انرژی بیشتری برای کار و بازی سازنده باقی می گذارند. به همین دلیل است که ما یک صندلی ارگونومیک را برای بازی توصیه می کنیم و باید تنظیمات ارتفاع داشته باشد که بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. ممکن است که پس از مدتی به آن عادت کنید، اما مشکلات مربوط به رابط کاربری تنها به این دلیل که یاد می‌گیرید با مشکلاتش کنار بیایید، قرار نیست که کم اهمیت دیده شوند.

کنسول‌های پرتابل

به همین دلیل سری Wolfenstein جزو بازی‌های بسیار مهم در تاریخ سبک شوتر به شمار می‌روند. بازی‌های Wolfenstein در زمان جنگ جهانی دوم جریان دارند و باید با نیروهای نازی وارد نبرد شوید. شخصیت اصلی اکثر نسخه‌های این سری، کاپیتان لهستانی-آمریکایی با نام William “B.J.” Blazkowicz است و بازیکنان باید داستان بازی را با آن دنبال کنند. بازی‌های شوتر انواع مختلفی دارند مثل شوتر اول شخص، شوتر سوم شخص و … که هر کدام جذابیت‌های خاص خودشان را دارند. حتی از نظر ژانر داستانی و محیط بازی هم انواع مختلفی از بازی‌های شوتر وجود دارند.

  بهترین بازی های اندروید 108 بازی + لینک دانلود زومجی

قیمت و مشخصات فنی PS5 Pro فاش شد

شاید تا زمانی که به نیمه‌های بازی برسید، روند آن تا حدی خسته‌کننده به‌نظر برسد، اما داستان خارق‌العاده و جلوه‌های بصری تماشایی باعث می‌شوند که نتوانید از بازی دست بکشید. Death Stranding باعث پیشرفت در هیچ سبکی نمی‌شود، بلکه خودش یک سبک کاملا جدید را معرفی می‌کند. بازی The Last Guardian عنوانی است که در سبک اکشن و ماجراجویی می‌باشد و توسط استودیوی بازی سازی SIE Japan Studio توسعه یافته و توسط کمپانی Sony Interactive Entertainment نیز به انتشار رسیده است.