بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی پلی‌استیشن 5 که می‌توانیم همین حالا بازی کنیم دیجی‌کالا مگ

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی پلی‌استیشن 5 که می‌توانیم همین حالا بازی کنیم دیجی‌کالا مگ

با اینکه این بازی با بسیاری از نسخه‌های نقش ‌آفرینی محبوب اخیر شباهت‌های زیادی دارد، احتمالا طرفداران بازی Dark Souls در هنگام امتحان کردن این بازی گسترده مبتنی بر مبارزه با رئیس، حس می‌کنند که در خانه خودشان هستند. با اینکه نسخه Ultimate یک بازی نسبتا گسترده است، اما مبارزات ۸۰ ساعته آن به سختی نسخه جدیدتر را پشت سر می‌گذارد. همچنین ویچر ۳ هنوز هم از نظر گیم‌پلی قابل‌قبول است و در سراسر دنیای بزرگ و جذابش، اتفاقات جذابی انتظار بازیکن را می‌کشند. بازی‌های نقش آفرینی، به‌سبب گیم‌پلی طولانی که دارند کاملا آثار مناسبی برای ایام تعطیلات به‌حساب می‌آیند و به همین دلیل هم سراغ دو بازی در این سبک رفتیم که هردو، ارزش تجربه بسیار بالایی دارند.

  • فعلا تنها یک اپیزود از این عنوان منتشر شده است اما توصیه میکنم حتما این عنوان را تجربه کنید.
  • در این بازی شما کنترل تعدادی شخصیت شل و ول را به دست می‌گیرید که باید با همکاری هم، تعدادی پازل را حل کنند و نکته‌ی قابل توجۀ آن، تعداد بسیار زیاد و تنوع خوبشان است.
  • با این حال بازی‌های داستانی 2021 هر کدام داستان‌های خود را به شکل‌های مختلفی بیان کردند.
  • بازی Red Dead Redemption 2 دنباله‌‌ای شایسته برای شاهکار نخست و عنوانی بسیار بزرگ و جاه‌طلبانه‌‌ است.
  کسب درآمد با گوشی و موبایل همراه با 20 ایده جذاب در 1401 دایان افیلیت

دنیاهای متمرکز و پیچیده‌ای که بسیاری از این بازی ها خلق می‌کنند، بدون شک نمایانگر اوج خلاقیت سازندگانش است. برخی به ما اجازه می‌دهند دنیای خود را بسازیم و برخی دیگر برای ما جهانی می‌سازند که برای ترساندن و القای ترس خالص طراحی شده است. در این بخش مروری بر داستان بازی دیز گان خواهیم داشت.داستان Days Gone ، دوران پسا آخر زمانی را روایت می‌کند؛ جایی که یک بیماری همه‌گیر سراسر جهان پخش شده و انسان‌ها به موجودات غیرقابل کنترل و وحشی‌ای تبدیل شده‌اند.

مورد از بهترین قابلیت‌ های آیفون که گوشی‌های اندرویدی به دنبال آن‌ها هستند

در فهرستی از اسطوره‌های متنوع، بازی‌های تاکتیکی عمیق و نوآوری‌های جدید جسورانه تسلط داشته باشید که تجربه بتل رویال را ارتقا می‌دهند. از اسم و تصویر این بازی، احتمالا ایده‌هایی به ذهنتان خواهد آمد که با چه اثری طرف هستیم. یک ترکیب هیجان‌انگیز از روگ‌لایک با یک کارت‌بازی که باید دست خود را متشکل از ترکیب موثر کارت‌های مختلف بسازید، Slay the Spire خواهد شد. این بازی نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد و حتی کسانی که نه طرفدار سبک روگ‌لایک بودند، نه طرفدار سبک deck-building (کارت‌بازی)، بازهم دید مثبتی به این بازی پیدا کردند و ساعت‌ها پای آن سرگرم شدند. داستان بازی از جایی آغاز می شود که شما در نقش یک هکر در شهر لندن قرار می گیرید. در این شهر، مردم به علت زورگویی ها و قوانین آزار دهنده از دست حاکمان خود ناراضی هستند.

۴ نکته مهم در تعیین مکانیک بازی

از طرفی دیگر، این مساله باعث شده تا در صورتی که در یک نبرد شکست خوردید، نا‌امید نشوید و اشکال کار را فقط در ضعیف بودن شخصیت‌هایتان ندانید و به جای آن، سعی کنید در دفعه بعد با استراتژی بهتر و متفاوت‌تری بازی کنید. برای مثال مخصوصا زمانی که محیط مبارزه‌ها موانع بلندی مثل برج یا هر نمونه دیگری داشته باشد، گاهی دوربین بازی به مشکل می‌خورد و نمی‌توانید دید درستی از دشمنانی که در این مناطق هستند داشته باشید. یا مساله بعدی، زمانی است که مبارزه‌ها شلوغ می‌شوند و از طرفی دیگر مثلا شاهد آتش‌سوزی هستیم.

  10 شغل اینترنتی معروف و نون و آب‌ دار در ایران! نوین

۱۵ بازی که در یک روز می‌توان تمام کرد

این یک ترکیب کوجیمایی معمولی از پیچش‌های داستانی، استعاره‌ها و مفاهیم سلطه‌جویانه است؛ اما حداقل من دوست داشتم که به موضوعات دنیای واقعی مانند تئوری چند بعدی و همچنین رویدادهای مهم زیست محیطی در تاریخ این سیاره بپردازد. درست مانند خود «سم»، من هم گاهی نمی‌دانستم که چرا در حال انجام و جلو بردن این بازی هستم. شاید چون به پایان رساندن یک مرحله دیگر و خط زدنش از لیست، باعث می‌شد تا کمی احساس سربلندی داشته باشم. بازی در شهری ویران به نام YHARNAM با معماری دوره ویکتوریا که جوی تاریک و ترسناک بر روی آن احساس می‌شود رخ می‌دهد. همچنین طبق مدارک موجود در بازی این شهر به عنوان مرکز درمان نوعی بیماری برای هانترها محسوب می‌شود.