بهترین بازی های تفنگی جم لند

بهترین بازی های تفنگی جم لند

در ادامه همه این بازی‌ها را به‌صورت مفصل برای شما معرفی خواهیم کرد و می‌توانید یک انتخاب عالی از بین آن‌ها داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم که اوقات فراغت خود را بدون مشکل خاصی با آن‌ها سپری کرده و با خاموش کردن اینترنت خود، در مصرف باتری و هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید. یک سری از این بازی‌ها به‌صورت اختصاصی برای پلتفرم موبایل توسعه داده شده‌اند و احتمالا با خیلی از آن‌ها آشنا هستید. اما برخی از بازی‌ها را هم خواهیم داشت که در واقع پورت شده از نسخه‌های کنسولی و کامپیوتری هستند و سازندگان تلاش کرده‌اند که گیمرهای موبایل را نیز به جامعه آماری خودشان اضافه کنند.

  • علاوه بر این ، این حالت بزرگترین نقشه ای است که تاکنون در عنوان CoD به نمایش گذاشته شده است و به همین دلیل این بازی شایسته حضور در این لیست و از بهترین بازی های آنلاین برای PC است.
  • این بازی یکی از جدیدترین انواع بازی‌های کنسول بازی PS4 است که قرار بود در تاریخ ۱ ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه شود اما متأسفانه این بازی با کمی تأخیر به بازار عرضه شد.
  • در کنار سلاح‌های اولیه خود، تله‌هایی هم خواهید داشت که هر کدام به یکی از این وضعیت‌ها ارتباط پیدا می‌کند.
  • بازی اکشن 3 بعدی، دو نمای دید اول شخص و سوم شخص دارد که دوربین بازی، وابستگی بالا به قهرمان اصلی بازی اکشن دارد.
  • شما شما بازی‌های GTA را یک بازی شوتر واقعی خطاب نکنید؛ اما وجود نبردهای تیراندازی در سراسر این بازی غیرقابل انکار است و به همین دلیل نیز عده زیادی آن را یک بازی شوتر خطاب می‌کنند.
  کسب درآمد با گوشی و موبایل همراه با 20 ایده جذاب در 1401 دایان افیلیت

در نتیجه شما باید برای تربیت و آموزش کارکنان و سرکارگران مختلف تلاش کنید. کارگرها با توجه به سطح و درجه‌ای که دارند، وظیفه‌ی خاصی را برعهده می‌گیرند. کسانی که تازه با این بازی مواجه می‌شوند، تجربه‌ای خوب از ژانر استراتژی و شبیه‌سازی را به دست خواهند آورد. تنها یک اشتباه کوچک در یک مرحله کافی است تا مجبور شوید کل مرحله را از ابتدا آغاز کنید.

یک سال بازی کنید، 41 هزار دلار درآمد کسب کنید!

در این بازی شما از سلاح‌های گرم خاصی استفاده نمی‌کنید، بلکه سلاح شما توپ‌های گرد و سنگینی است که به شکستن شیشه‌های موجود در مسیرتان کمک می‌کند! بازی Smash Hit هم اکنون یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بازی های موبایلی موجود به مشمار می‌رود که در مقایسه با سایر بازی های نامبرده شده به نسبت حجم کمتری دارد. در این بازی شما تعدادی گوی یا توپ در اختیار دارید و مسیرهای پر پیچ و خمی را طی می‌کنید که دارای موانع شیشه‌ای هستند.

مورد از بهترین بازی های نقش آفرینی (RPG) در سال 2023

از همان ابتدا متوجه خواهید شد که این بازی با سایر آثار پلتفرمر اندروید فرق دارد. بازی هیچ گونه تبلیغی ندارد و به‌صورت آفلاین می‌توانید آن را انجام دهید. شباهت آن به بازی‌های کامپیوتری کاملا مشخص و مبرهن است و تنها باید به گیم‌پلی بازی عادت کنید. این عنوان باتری گوشی شما را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و حتی زمانی که گوشی به شارژ متصل باشد، باز هم کاهش عمر باتری وجود خواهد داشت.

به عنوان مثال با منفجر کردن یک ساختمان و سقوط آن تمام افرادی که در نزدیکی‌اش باشند درخطر می‌افتند. گیم‌پلی بازی نیز به‌ لطف کلاس‌های طراحی‌ شده و قابلیت‌ها، تجهیزات و اسلحه‌های هر کلاس تنوع قابل توجهی دارد. به طور خلاصه بازی Battlefield 4 یکی از بهترین بازی های کامپیوتری جنگی است که تا به حال ساخته شده.

  ۱۵ بازی برتر اندرویدی سال ۲۰۱۷