بهترین بازی های تیراندازی و تفنگی اندروید گروه فناوری و آموزشی تکنیک نوین

بهترین بازی های تیراندازی و تفنگی اندروید گروه فناوری و آموزشی تکنیک نوین

شما باید به شخصیت اصلی این بازی که Yelena نام دارد کمک کنید تا دشمنان بشر را نابود کند تا نسل انسان‌ها زنده بماند. Critical Ops هم میشه گفت یکی از محبوب ترین بازی های تفنگی و شوتر موبایل هست که گرافیکی مناسب و حالت چند نفره آنلاین، هزاران سلاح مختلف و پوسته‌های بسیار زیاد برای سفارشی‌سازی است. در این دسته از بازی ها مثل Into the Dead 2 هدف اصلی بقا هست و باید برای زنده موندن تلاش کنین. بازی Pixel Dungeon شما را مجبور می‌کند وارد سیاه‌چاله‌های مخوفی شده و با غول‌ها و موش‌های مختلف بجنگید. البته به دست آوردن گنجینه‌‌ها و پاداش‌های مختلف نیز می‌تواند در مسیر به شما قوت قلب بدهد. هرچند باس‌های بازی Pixel Dungeon کار را به شدت برای‌تان سخت می‌کنند.

  • همچنین می توانید در بازی کلن هایی ایجاد کنید تا بازیکنان دیگری را برای بازی Infinity Ops پیدا کنید.
  • لینک این مطلب را برای دوستان خود که عاشق بازی های اکشنی روبلاکس هستند، نیز ارسال کنید.
  • این بازی فوق‌العاده چهارمین نسخه از سری بازی‌های هیجان انگیز جنگی است که در سال 2016 معرفی و منتشر شد.
  • این بازی که در سال ۲۰۲۲ ساخته شد، نسخه‌ای جدید از بازی با زوم روی کاربران است.
  بهترین DNS برای گیمپابجی، کالاف دیوتی، فیفا 9 DNS کاربردی برای انواع گیم ها صفرویک

Bully یکی از این دست بازی‌هاست که در زمان خودش به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد و هنوز که هنوز است طرفداران منتظر عرضه نسخه جدید آن هستند. تمام جریانات این بازی در یک مدرسه شبانه‌روزی اتفاقات می‌افتند و از این حیث نیز با یک بازی متفاوت روبرو هستیم. شما در نقش جیمی هاپکینز وارد این مدرسه شده و در کلاس‌های مختلف شرکت می‌کنید. اما مهمترین چالش‌های شما در بیرون از کلاس‌های درس خواهند بود و با اتفاقات بامزه زیادی مواجه خواهید شد که تنوع بسیار زیادی به گیم‌پلی بازی داده‌اند. Bully با وجود قدیمی بودن (سال 2006 عرضه شده بود) همچنان بر روی گوشی‌های هوشمند بسیار زیبا به نظر می‌رسد و برای اجرای آن هم به یک گوشی نسبتاً قدرتمند نیاز خواهید داشت.

اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده‌اند (3 مهر)

همچنین در این نسخه، شاهد اضافه شدن حالت Co-Op هستیم و می‌توانید در یک تیم چهارنفره با دوستان‌تان، به مبارزه با زامبی‌ها بروید یا ماموریت‌های مختلفی را پشت سر بگذارید. به هر حال بازی‌های سبک تلاش برای بقا و آخرالزمانی، طرفداران زیادی دارند و مخصوصا اگر بازی کیفیت بالایی داشته باشد، می‌تواند افراد زیادی را جذب کند. امیدواریم State of Decay 2 ضمن حفظ نقاط قوت نسخه قبلی، ضعف‌های آن را هم برطرف کند و به اثری در این سبک که مدت‌ها منتظرش بودیم، تبدیل شود. و اینک با معرفی متحول کننده ترین بازی سبک battle royale که در لیست بهترین بازی های تفنگی اندروید سال۲۰۲۱ قرار دارد در خدمت شما هستیم . Pubg mobile نام بازی است که اسم آشنایی برای کسانی که گیمر هستند و یا حداقل چندین بار بازی انجام داده اند می باشد .

  بهترین بازی های آنلاین اندروید و iOS تا سال ۲۰۲۲ ️+ لینک دانلود ماگرتا

تعمیر یا تعویض ال سی دی A60 سامسونگ – A605 موبایل کمک

در نسخه‌ی جدید قابلیت انجام ۲۰ ساعت بازی تک‌نفره اضافه‌شده است که یک امتیاز برای بازی Dead Effect 2 به‌حساب می‌آید. اگر تجربه‌ی نسخه‌ی اول بازی Dead Effect 2 را داشته آید حتماً نسخه‌ی دوم را نیز نصب و استفاده کنید. بازی Dead Effect 2 رایگان است اما سلاح‌ها و تجهیزاتی که در بازی هستند نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارند. مجموعه بازی های Modern Combat همواره از بهترین بازی های سبک تفنگی بوده اند که توسط کمپانی و استودیوی بازی سازی معروف گیم لافت طراحی و تولید شده اند. این بازی دارای حالت های مختلفی است که هر کدام می تواند جذابیت های بالایی برای بازیکنان داشته باشند.

محبوترین سازنده های بازی های اندروید

شاید در ظاهر این بازی ساده به نظر برسد، اما کافی است آن را تجربه کنید تا ببینید با چه اثر چالش‌برانگیزی مواجه هستید. بازی Stardew Valley در واقع اثری با محوریت مزرعه‌داری و کشاورزی است که مولفه‌های آثار نقش‌آفرینی هم در آن دیده می‌شود. شما می‌توانید در این بازی گل و گیاه بکارید، ماهی‌گیری کنید و به انجام سایر کارهای روزمره بپردازید. در مجموع شما باید هر کاری کنید تا بتوانید موجب پیشرفت مزرعه خود شوید. گرافیک بازی Stardew Valley در نوع خود جالب است و شما را به یاد برخی از آثار کلاسیک می‌اندازد. در طول مسیر نیز بازیکنان می‌توانند الماس‌های بنفش‌رنگ را جمع‌آوری کنند، زیرا هر یک از آن‌ها امتیازی برای کاربر به حساب می‌آیند.