بازی اکشن دانلود بازی های هیجانی و تفنگی برای اندروید

بازی اکشن دانلود بازی های هیجانی و تفنگی برای اندروید

بازی Insurgency Sandstorm یک بازی کو-آپ و شوتر اول شخص عالی برای نابود کردن موجی از بات‌ها است که تنش زیادی ایجاد می‌کند. هر یک از اعضای تیم فقط یک جان دارد و وقتی هم می‌توانند Respawn شوند که یک فاز ماموریت انجام شود. مخصوصا وقتی که تعداد کمی از تیم زنده مانده و در یک فضای بسته باید موجی که از در وارد می‌شود را خنثی کنید. شخصی سازی خوب سلاح‌ها نیز باعث به وجود آمدن سبک‌های مبارزه‌ای متفاوتی می‌شود. شاید حضور بات‌ها باعث شود شکست دشمنان آسان به نظر برسد اما برخی اوقات آنها به شدت کشنده هستند. بازی Insurgency Sandstorm در کنار Killing Floor 2 بهترین بازی‌های شوتر اول شخص موج محور هستند.

  • یکی از دلایل موفقیت این اثر در این ژانر ، ماهیت مبارزات سیاسی و نظامی آن می باشد که خاص و منحصر به فرد است.
  • وقتی که بازی را مدام تجربه کنید، این حس اعتماد به نفس در شما ایجاد می‌شود که اگر یک‌بار توانسته‌اید مرحله‌ای را تمام کنید، باز هم توانایی آن را خواهید داشت.
  • در بازی های اکشن، خبری از پازل یا معما نیست و همه چیز به سرعت واکنش، هماهنگی میان چشمان و دست و همچنین مهارت در حل چالش‌های فیزیکی بازیکن بستگی دارد.

شما نتیجه یک آزمایش کیمیاگری هستید و قدرتی به‌دست آورده‌اید که به واسطه آن، می‌توانید از روی اجساد ریخته شده از بیماری طاعون حرکت کنید. این وضعیت ایده‌آلی برای کاراکتر ما نیست، اما رفته رفته باید اوضاع را بهتر کرده و این دنیا را به همان روزهای شکوه اولیه بازگرداند. نسخه‌های ماد این بازی‌ها هم به واسطه عدم دسترسی به اینترنت، با احتمال بیشتری وجود دارند و در صورت دلخواه می‌توانید از چیت‌های مختلف درون بازی استفاده کنید. در این بازی چندان اهمیتی ندارد که چند دشمن را کشته‌اید و چند هدشات به ثمر رسانده‌اید. بخش مهم‌تر بازی مربوط به این می‌شود که در نقش شخصیت پشتیبان چند نفر را دوباره زنده کرده‌اید یا قطار بازی را چقدر جلو برده‌اید.

  لیست بهترین بازی های 2023 معرفی بازی هایی که در سال بعدی عرضه خواهند شد آی‌تی‌رسان

دانلود بازی فوتبال PES 2012 پلی استیشن 2

بازی Dead Cells دارای مکانیسم‌های هک اند اسلش (Hack n Slash) بوده و از مکانیک‌های پلتفرمینگ (Platforming) بهره می‌برد. فرنچایز Reigns تجربه‌ای خوب از بازی‌های ساده کارتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این آثار شما نقش یک فرمانروا را برعهده دارید و چندین کارت مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد. هر یک از این کارت‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند که باد به کارگیری آن‌ها می‌توانید از آن خصوصیات بهره‌مند شوید. کاربر با کشیدن انگشت خود به چپ و راست می‌توانند تصمیمات مهمی را اتخاذ کند. اگر به آثار معمایی علاقه دارید، به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.

محبوب‌ترین بازی تفنگی کدام است؟

هر سلاح بازی با سه وضعیت مشخص می‌شود و در ادامه امکان این را خواهید داشت که سلاح خود را ارتقا داده و این سه وضعیت را بهینه‌سازی کنید. رفته رفته منابع کمتری به دست خواهید آورد و همین یک پالس ذهنی در شما ایجاد می‌کند که در مراحل نهایی بازی هستید. شما در این بازی مانند دونده‌ای در یک مسیر سخت هستید و کم کم که از پا می‌افتید، چالش‌های اصلی از راه خواهند رسید.

۲- بازی اکشن و اندرویدی حمله رو به جلو ( Forward Assault )

مهارت، در این بازی حرف اول را خواهد زد و لازمه ارتقا در سطح و تجهیزات است. این بازی یک بازی روان و ساده در بستری هیجان‌انگیز است که مطمئناً از آن لذت خواهید برد. در حقیقت این بازی موفقیت بزرگی بوده است که همچنان کاربران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. اگر می خواهید این بازی را در هر لحظه ممکن همراه خود داشته باشید، نسخه موبایلی آن را برای خود نصب کرده و از رقابت با دیگران لذت ببرید. یکی از سبک‌هایی که از گذشته طرفداران زیادی داشته است، سبک شوتر یا همان تفنگی است.

  بهترین روش جلوگیری از ریزش مو چیست؟