بهترین بازی های تفنگی موبایل را بشناسید سایت 1000جم

بهترین بازی های تفنگی موبایل را بشناسید سایت 1000جم

او پدریست که پول عمل فرزندش را ندارد و دست به کار خطرناکی می زند و…. برخی ستارگانی که در این فیلم اکشن تروریستی ایفای نقش می کنند شامل مگان فاکس، فیلیپ وینچستر، جسیکا ساتون، کنت فوک، تامر برجاق می باشند. قیمت اکانت شما بر اساس سکه هایی که در بازی به دست می آورید تعیین می شود. در کمترین حالت با ۴۰ هزار سکه، شما می توانید اکانت خود را تا ده دلار به فروش برسانید. حتی در برخی از سایت ها برخی افراد اکانت خود را تا ۴۰۰ دلار فروخته اند.

  • این ژانر بازی، محبوبیت بسیاری در میان بازیکنان دارد و می‌تواند ساعت‌های زیادی شما را سرگرم کند.
  • با در نظر گرفتن همه چیز، Warzone 2.0 قطعاً یک بازی رایانه شخصی برای بررسی است.
  • همچنین می‌توانید از سلاح‌های مختلفی نیز استفاده کنید تا شرایط کمی ساده‌تر و جذاب‌تر پیش برود.
  • پرش از روی موانع مختلف، یکی از بخش‌های همیشگی در بازی‌های ویدیویی بوده است؛ چیزی که می‌توان آن را شالوده اصلی سبک «پلتفرمر» یا «پرشی» دانست.

شما در این بازی می‌توانید غنائم جمع کرده و خود را تقویت کنید، با مجموعه‌ای از دشمنان مختلف اعم از انسان و عقرب بجنگید و  آن‌ها را برای قوی‌کردن قبیله‌ی خود، دوباره احیا کنید. مشترکین کتابخانه‌ی بازی‌های اپل (که ما فکر می‌کنیم عضویت در آن با توجه به بازی‌های خیلی خوب موجود، بسیار به صرفه است) باید لیست بهترین بازی‌های Apple Arcade را که فراهم آورده‌ایم، بررسی کنند. برای ایده‌های بیشتر، بهتر است لیست بهترین بازی‌های اندروید را نیز بررسی کنید، چون بسیاری از آن بازی‌ها برای آیفون نیز موجود هستند. همچنین اگر می‌خواهید بیخیال صفحه نمایش شوید، بهتر است لیست بازی‌های تخته‌ای را بررسی کنید چون در آن بهترین جایگزین‌ها برای بازی‌های الکترونیکی را جمع‌آوری کرده‌ایم. کاربران iOS میتووانند تمام این بازی ها را از از اپ استور دریافت کنند. به گزارش جی پلاس ، در این گزارش بهترین بازی های تفنگی ۲۰۱۵ برای آیفون، آیپد، تبلت های و ویندوز موبایل می پردازیم که بدون تردید از بازی کاردن هیچ یک از آنها پشیمان نخواهید شد.

  25 تا از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر لرن پارسی

فیلم جانگوی از بند رهاشده ۲۰۱۲ Django Unchained

در واقع وظیفه شما در این اثر این است که باید یک توپ مشکلی‌رنگ را در مسیر زیگ‌زاگی هدایت کنید و اجازه ندهید از مسیر خارج شود. در بازی Dead Cells هر بار بازیکن بمیرد، می‌تواند سطح خود را بالا ببرد و مهارت‌های جدیدی کسب کند. این اثر جهانی به هم پیوسته (InterConnected) را برای ما به نمایش می‌گذارد و داستانی غیر خطی را روایت می‌کند.

دانلود بازی شوتر اکشن اول شخص بهترین و جدیدترین های شوتر First-person

در این مقاله از تهران شارژ قصد داریم بازی های موبایلی را به صورت مختصر معرفی کنیم، پس اگر طرفدار بازی تفنگی هستید تا آخر این مقاله همراه ما باشید. با این وجود نسبت به پابجی موبایل، مکانیک‌های بازی بدون تغییر باقی مانده است، نقشه‌های به طور قابل توجهی کوچک‌تر از قبل هستند و بازی به جای 100 بازیکن، گروه‌های 64 نفره را روبرو یکدیگر قرار می‌دهد. با این حال، با وجود بازی‌هایی مانند پابجی موبایل (PUBG Mobile) یا فورتنایت، Modern Combat 5 کمتر مورد توجه قرار گرفته است، اما همچنان یکی از اصلی‌ترین بازی‌های شوتر موبایل محسوب می‌شود. بازی Horizon Chase شما را به تجربه 30 رقابت رایگان در جاده‌های متنوع دعوت می‌کند. این اثر یک بازی مسابقه‌ای و آرکید کلاسیک است که کاملا با الهام از آثار دهه 80 و 90 میلادی ساخته شده و می‌تواند تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد را برای‌تان به ارمغان آورد. گرافیک این بازی نیز به خاطر 16 بیتی بودن شما را به یاد آثار قدیمی می‌اندازد و می‌تواند این موضوع برای بسیاری از گیمرها جالب باشد.

  بهترین بازی های اندروید 108 بازی + لینک دانلود زومجی

زیبایی‌شناسی Unkilled یکی دیگر از ویژگی‌های خارق‌العاده است، از جمله محیط‌های رنگارنگ و طراحی‌های متمایز (و گاهی خنده‌دار) شخصیت‌ها. برای معرفی بازی های آفلاین می توانید به مقاله معرفی بهترین بازی های اندروید افلاین مراجعه کنید. این فیلم همه‌چیز دارد؛ زدوخوردهای هیجان‌انگیز، موسیقی شنیدنی، بازی‌های فوق‌العاده و حتی صحنه‌های عاطفی.