بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان ساویس‌گیم

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان ساویس‌گیم

در کل ، اگر به دنبال یک بازی آنلاین برای کامپیوتر شخصی هستید که داستانی هیجان انگیز ، شخصیت سازی و گرافیک شگفت انگیز را به ارمغان می آورد ، Destiny 2 بسیار توصیه می شود. PlayerUnknown’s Battlegrounds ، که به عنوان PUBG نیز معروف است ، بزرگترین و محبوب ترین بازی رویال نبرد است . تجربه‌ی دیابلو 3 با دوستان حتی اگر کمپین آن را چندین بار به صورت تک‌نفره تجربه کرده باشید باز هم ارزشمند است. فلسفه‌ی اصلی بازی‌های دیابلو همیشه پیدا کردن زره و سلاح‌های پر زرق و برق بوده است. این‌که کسی را داشته باشید تا این موارد را با او قسمت کنید قطعاََ لذت‌بخش خواهد بود.

  • هم چنین، باید بدانید که هر دو نسخه‌ی گیم پس در فرمت‌های ۱ ماهه، ۳ ماهه، ۶ ماهه و یک ساله در دسترس است.
  • Returnal یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین بازی‌های این لیست محسوب می‌شود.
  • کنسول Xbox Series X از تلویزیون‌هایی با HDMI ۲.۱ و از وضوح ۸k و نرخ تازه‌سازی (refresh rates) ۱۲۰ هرتز با سرعت ۴k پشتیبانی می‌کند.
  • Resident Evil Village جانشین شایسته‌ای برای Resident Evil 7 محسوب می‌شود که به خوبی مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

با تمامی این اوصاف، ما در زومجی تصمیم گرفتیم در این مقاله به سراغ معرفی بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس برویم. بازی‌هایی که برخی از آن‌ها روی کنسول اصلی این پلتفرم منتشر شده‌اند یا برخی دیگر در قالب یک مجموعه کامل در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. از سری محبوب گیرز آف وار گرفته تا بازی‌های نوستالژیکی همانند Banjo-Kazooie که همگی درکنار هم تجربه‌ای به‌یادماندنی را برای کاربران خود رقم می‌زنند، از جمله آثاری هستند که در ادامه در این مقاله ما آن‌ها را معرفی کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید با فهرست بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس که رتبه‌بندی خاصی ندارند و به ترتیب حروف الفبا هستند. یک بازی قدیمی ولی باکیفیت که در ساخت از موتور گرافیکی آنریل انجین 3 استفاده نموده است که باتوجه به این مورد توانسته به یکی از بهترین بازی های گیم پس تبدیل شود.

  بهترین بازی های تفنگی جم لند

پربحث ترین عناوین

اگر که دوست دارید با هواپیمای مسافربری رفته و یا می‌توانید از هواپیماهای کوچک برای تفریح استفاده کنید. دانلود بازی اندروید eFootball 2024 PSP را که با حجم بیش از 1 گیگابایت نسخه جدید که به تازگی در سایت مودینگ وی منتشر شده است را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم دانلود کرده و روی گوشی اندرویدی خود نصب کرده و لذت ببرید. این تخفیف لپ تاپ بازی Razer Blade 15 برای گیمرها و خالقان محتوایی که مورد توصیه قرار گرفته است. نرخ تازه سازی سریع آن 360Hz را از نظر رقابتی مطمئن می شود و پردازنده قدرتمند آن کارهای دقیق را انجام می دهد. با گزینه های اتصالات چندگانه ای که دارد، به آسانی می توانید به دستگاه های مورد علاقه خود متصل شوید. در واقع باید در نظر داشته باشید که این بازی به شما کمک می کند تا بتوانید شخصیت خاص خود را بسازید و همچنین باید در نظر داشته باشید که شما می توانید مانند دیگر بازی ها، سفارشی سازی های بسیاری را در این بازی داشته باشید.

۲۰- مجموعه Dead Space

هر دو کنسول همچنین از پشتیبانی و سازگاری با نسخه‌های قبلی خود برخوردار هستند، اگرچه تعهد مایکروسافت نسبت به سونی بیشتر است، خصوصاً در زمینه لوازم جانبی. به‌طور سنتی شرکت سونی مثل قبل در بازی‌های انحصاری پیروز می‌شود، اما مطمئنا مایکروسافت به دنبال دستیابی به بهترین کنسول نسل بعد است. در عوض، بدون توجه به‌سرعت بازی یا آنچه که انجام می‌دهید یا دما، همان سرعت کلاک را ارائه می‌دهد. پردازنده مرکزی ADM Zen ۲ سفارشی‌سازی شده است و دارای ۸ هسته و ۱۶ رشته (threads) است.

  بهترین بازی های آنلاین اندروید و iOS تا سال ۲۰۲۲ ️+ لینک دانلود ماگرتا

هر بار که بمیرید، فرزندانتان جانشین شما خواهند شد و هر کودکی منحصر به فرد است. دختر شما ممکن است یک کماندار کوررنگ باشد و پسر شما می‌تواند یک آشپز صلح طلب باشد. اولین چیزی که در این بازی توجهتان را به خود جلب خواهد کرد گرافیک هنری بسیار خیره کننده آن است. از نورپردازی جذاب تا رنگ‌هایی که بیار چشم‌نوازند، همگی در کنار گیم‌پلی ساید اسکرولر بازی شما را به سفری جذاب به اعماق جنگل‌ها خواهند برد. با نمادین‌ترین بازی‌های اسکیت‌بردی که تا کنون ساخته شده است، دوباره وارد بازی شوید.