مقایسه پی اس فور با ایکس باکس سری اس؛ کدام را بخریم؟ تکنوسان مگ

مقایسه پی اس فور با ایکس باکس سری اس؛ کدام را بخریم؟ تکنوسان مگ

سرویس‌های اشتراکی در سال‌های اخیر در مدیوم‌های مختلف در حال گسترش هستند و توجه زیادی را از مصرف‌کنندگان گرفته تا تولیدکنندگان را به‌خود جلب کرده‌اند. همیشه هم این افراد شرکت‌های بزرگ و غول‌آسا را شامل نمی‌شوند و این جا است که این پلتفرم‌ها می‌توانند کمک شایانی به دیده شده یا تجربه شدن آن محتوا کند. سرویس‌هایی که کاربران می‌توانند در ازای مبلغی ماهانه و به‌واسطه عضویت در آن‌ها به مجموعه‌ای از محتویات خاص دسترسی پیدا می‌کنند. از سرویس‌های اشتراکی موسیقی و فیلم گرفته تا سرویس‌های اشتراکی بازی‌های ویدیویی، همگی در این دسته قرار می‌گیرند که خب در این مقاله ما قرار است به سراغ یکی از بهترین سرویس‌های اشتراکی بازی‌های ویدیویی یعنی گیم پس برویم. مجموعه بازی های فورزا هورایزن بی تردید در پلتفرم های مختلف جزو بهترین بازی های مسابقه ای هستند که آخرین نسخه این بازی که 5 بوده نیز عرضه شده است و شرکت ایکس باکس اعلام نموده که نسخه 6 بازی نیز در دست ساخت است. دهمین عضو عناوین شاخص فهرست بازی گیم پس ایکس باکس بازی Grand Theft Auto V محسوب می‌شود.

  • اهمیت ارتباط آرتور با اسب‌اش نیز نقش مهمی‌ایفا می‌کند و بر اهمیت همبستگی و مراقبت در این دوران بی‌رحم تأکید می‌شود.
  • این موضوع واقعا فوق العاده است؛ چرا که گیم پلی نسخه اصلی چیزی کمتر از “عالی” نبود.
  • این کنسول میزبان کلی بازی عالی بوده و به همین دلیل همچنان ارزش خرید و بازی کردن دارد.
  • یکی از بهترین قابلیت‌هایی که مایکروسافت به جامعه گیمرها ارائه داده است، سرویس بی‌نظیر ایکس باکس گیم پس است.
  • شما به هر حال می‌میرید ولی حداقل آرامش و بهانه‌ی شماتت کردن دیگران را خواهید داشت.
  بهترین فیلم های کمدی ایرانی 1401 ؛ طنز ایرانی جدید چی ببینیم؟ تکراتو

کافی است ماهانه 5 دلار به مایکروسافت بپردازید تا به صدها بازی مختلف به‌صورت مجانی دسترسی پیدا کنید. ماه اول را هم می‌توانید با پرداخت 1 دلار امتحان کنید و کافی است نگاهی به لیست بیندازید تا کیفیت آن‌ها را درک کنید. بازی‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرند بسیار باارزش‌تر هزینه‌ای است که انجام می دهید. گیمرهایی که کنسول ایکس باکس وان را دارند، از طریق این سرویس می‌توانند به تعدادی از بازی‌های کنسول قبلی یعنی ایکس باکس ۳۶۰ هم دسترسی داشته باشند. گیمرها برای دانلود و نصب بازی‌ها روی کنسول خودشان هیچ محدودیتی ندارند و تا زمانی می‌توانند این کار را انجام دهند که کنسول آن‌ها فضای خالی برای دانلود و نصب بازی‌ها داشته باشد.

دانلود بازی efootball 2023 اندروید – آپدیت v7.6.0

و Venom نقش بزرگی در بازی ایفا خواهد کرد – اما ما هنوز چیز زیادی در مورد داستان نمی دانیم. استارفیلد جاه طلب، از استودیوی بازی سازی Bethesda، در حال حاضر قرار است در سپتامبر 2023 راه اندازی شود. در حالی که در ابتدا برای اواخر سال 2022 برنامه ریزی شده بود، به سرعت منتقل شد زیرا Bethesda برنامه انتشار خود را مجدداً تنظیم کرد و تمرکز خود را بر صیقل دادن بازی به بهترین توانایی های خود معطوف کرد. به نظر می رسد استارفیلد یک بازی کاملاً عظیم خواهد بود – هم از نظر فروش و هم از نظر وسعت – بنابراین به احتمال زیاد Bethesda در حال حاضر برای اطمینان از عرضه روان کار می کند. ما هنوز چیز زیادی در مورد بازی نمی‌دانیم، اما نگاه‌های جدید به اکشن ماجراجویی گسترده‌ای را نشان می‌دهد که برای کاوش آماده است.

  جنگل جهنمی نقد و بررسی بازی Green Hell گیمفا

معروف ترین بازی های گیم پس کدامند؟

اگر کاراکتر خود را درست بسازید، یک بازی اکشن بسیار عالی را تجربه خواهید کرد. به این معنی است که اگر می‌ خواهید می ‌توانید Elden Ring را به عنوان یک تجربه اکشن بازی کنید. اگر به دنبال یک بازی اکشن انحصاری Xbox هستید، Gears 5 بهترین پیشنهاد است. با وجود گذشت یک دهه از سری بازی های Gears of Wars، استودیو سازنده همچنان در صدد ارتقای بازی های خود هستند. در آخرین سری با طراحی و تغییرات زیبا دامنه میدان‌ های نبرد خود را گسترش داد تا تجربه ‌ای بسیار چالش برانگیز ‌تر ارائه دهد.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که در کنار تجربه بازی‌های نینتندو می‌توانید بازی‌هایی مانند Doom و حتی The Witcher 3 را روی این کنسول تجربه کنید. بد نیست بگوییم که Dark Souls Remaster و  حتی L.A Noire هم برای این کنسول عرضه شده‌اند. هنگامی که برنامه Xbox را راه‌اندازی کردید، بازی که می‌خواهید اجرا کنید را انتخاب و آن را دانلود کنید؛ سپس می‌توانید بلافاصله بازی را شروع کنید. کل فرایند این سرویس، فوق‌العاده راحت است؛ چرا که با هزینه‌ای اندک، به کتابخانه بزرگی از بازی‌ها دسترسی خواهید داشت. برای اجرای بازی‌ها باید از برنامه جدید «Xbox» که با ویندوز 11 ارائه می‌شود، استفاده کنید یا می‌توانید نسخه بتا برنامه را از وب سایت Microsoft، دانلود کنید. کمپانی Microsoft برای مدت زمان زیادی هزینه خرید اشتراک گیم پس را به قیمت 1 دلار به تازه‌کارانی که برای اولین بار بود این سرویس را می‌خریدند، می‌فروخت که در ایران به «گیم پس یک دلاری» معروف بود.

  بهترین بازی آنلاین گوشی اندروید و آیفون 60 تا بازی + لینک دانلود دیجیاتو