نقد و بررسی بازی کالاف دیوتی موبایل مشرق نیوز

نقد و بررسی بازی کالاف دیوتی موبایل مشرق نیوز

اکثر پلیر های بازی کالاف دیوتی در جریان هستند که این بازی تفنگ های زیادی را در خود جای داده و هر کدام از این تفنگ ها هم یک سری ویژگی های خاص دارند. تفنگ های موجود در این بازی، ساب کلاس ها و زیر شاخه های متنوعی را در خود جای داده اند. افراد می توانند بر اساس سبک بازی و نیاز های خودشان نسبت به تهیه یک گان خاص اقدام نمایند.

  • آخرین آپدیت این بازی 4 مرداد ماه سال 1401 می باشد و فصل نهم این بازی را به تصویر می کشد برخی بهینه سازی ها در بازی صورت گرفته تنظیمات بازی مفصل تر شده است و کاربران آزادی انتخاب بیشتری دارند.
  • این گوشی با دارا بودن پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ می‌تواند بازی‌هایی مانند کالاف دیوتی و پابجی را بدون مشکل اجرا کند و برای این منظور، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی هم دارد.
  • نسخه‌ی کالکتور Modern Warfare 2 یک دوربین دید در شب را در خود جای داده بود و با خرید نسخه‌ی کالکتور Black Ops می‌توانستید صاحب یک ماشین کنترلی شوید.
  • بتل پس‌های رایگان در هر فصل از بازی تغییر می‌کنند و به صورت محدود ارائه می‌شوند که به عنوان جایزه در طول بازی به افراد داده می‌شود.
  • برای رفع مشکل اجرا نشدن بازی Call of duty mobile برنامه را به صورت کامل ببندید.
  • بلو پرینت های موجود در حالت بتل رویال تفاوت های زیادی با بلو پرینت های عادی دارند.
  بهترین بازی های آنلاین اندروید و iOS تا سال ۲۰۲۲ ️+ لینک دانلود ماگرتا

بخش گولاگ دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده و جایی را می‌بینیم که بازیکنان اکنون با یک هم تیمی موقت می‌توانند وارد نبردهای دو در برابر دو شوند. بازی کالاف موبایل مانند هر بازی آنلاین شوتر مثل پابجی، فری فایر و … دارای فروشگاه داخل بازی بوده  و طیف وسیعی از اسلحه‌ها, ایتم‌ها, باکس‌ها، رویال پس و بتل پس را ارائه می‌دهد. بتل پس (پرمیوم پس کالاف) به شما امکان شروع فصل تازه بازی با امکانات پرمیوم بازی و ماموریت‌ها و جوایز اضافی را می‌دهد. بازی کالاف موبایل توسط شرکت اکتیویژن در سال ۱۳۹۸ برای پلتفرم‌های موبایل به بازار عرضه شد. در صورتی که تجربه بازی آن را در پلتفرم های دیگر یا کامپیوتر را داشته باشید قطعا در سرور های آنلاین و نقشه های بیشمار آن رقابت تنگاتنگ با میلیون ها گیمر از سراسر دنیا را تجربه کرده اید.

تیشرت طرح بازی Call of Duty

شما میتوانید این مرحله را به تنهایی، با یک دوست و یا تشکیل یک تیم 4 نفره سپری کنید. این بازی شخصیت‌ها و صحنه‌هایی از World at War را بازیابی کرده است، و عناصر موجود از تیراندازی World War II را وارد بازی جدید کرده است. عملکرد صوتی درجه‌یک از بازیگرانی مانند Sam Worthington و Gary Oldman به فروش کمک کرده است، و ما همچنان تنظیم درباره “اعداد” موجود در بازی متعجبیم. Treyarch بالاخره توانست از سایه Infinity Ward خارج شود و با انتشار بازی Black Ops 2010 خود را به‌عنوان استودیوی برتر Call of Duty ارائه کند.

پس از ۴ سال وقفه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر برگزار می‌شود

این بازی دارای ماموریت‌های تک‌نفره مختلفی است که گیمرها را به مکان‌های مختلف در سراسر جهان از جمله نیویورک، پاریس، لندن و برلین می‌برد تا با تهاجم روسیه به ایالات متحده و اروپا مبارزه کنند. از اولین نسخه بازی Call Of duty تا آخرین و حتی بازی های آنلاین کال اف دیوتی را میتوانید از این سایت دریافت کنید. آخرین آپدیت این بازی 4 مرداد ماه سال 1401 می باشد و فصل نهم این بازی را به تصویر می کشد برخی بهینه سازی ها در بازی صورت گرفته تنظیمات بازی مفصل تر شده است و کاربران آزادی انتخاب بیشتری دارند.

  قالب بتن طرح دار صنعت تالار گفتگوی مشاغل برتر

صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی استاندارد آن باعث شده هنگام کار کردن با آن حتی با یک دست احساس سنگینی و بزرگ بودن نداشته باشید. این صفحه نمایش از نوع OLED است و دارای نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسلی است. برنامه فایل منیجری را دانلود و نصب کنید و پوشه‌ای با نام com.activision.callofduty.shooter under Android/obb ایجاد کنید. البته به جای این کار، می‌توانید بازی را به صورت کامل حذف کنید و دوباره نصب کنید تا فایل جایگزین شود.