دانلود بهترین بازی های قدیمی و خاطره انگیز

دانلود بهترین بازی های قدیمی و خاطره انگیز

اکنون شما در نقش یک سرباز آمریکایی ایفای نقش می کنید و ماموریت شما مبارزه با تروریست هاست ! در این بازی شما میتوانید به هدایت وسایل نقلیه بپردازید و یا کنترل هواپیماهای بدون سرنشین را برعهده بگیرید و هیجان را احساس کنید. بازی دارای گرافیکی فوق العاده بالا و جذابی می باشد که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. در آخرین بخش نیز به معرفی برترین بازی های جنگی اندروید و آیفون خواهیم پرداخت. این بازی همچنین شامل سبک بی نهایت بوده و شما مثل همه بازی های سبک زامبی، از میان انبوهی عظیم از زامبی ها عبور می کنید. برخی از ویژگی های بازی شامل گرافیک خوب، انواع سلاح ها، یک سگ که همراه شماست و برخی از مکانیک های دفاعی است.

  • مکس که هنوز در زمین نابودشده ساکن است، بر اثر کار در کارخانه ربات‌سازی، آلوده به رادیواکتیو می‌شود.
  • در بازی همیشه در لبه پرتگاه مرگ قرار دارید؛ باید خیلی سریع همه را نابود کنید وگرنه این خودتان هستید که نابود می‌شوید.
  • فیلم آمبولانس به کارگردانی مایکل بی ساخته شده است و بی شک یکی از بهترین فیلم های اکشن و هیجان انگیز ۲۰۲۲ است.
  • در این اثر شاهد کلاس‌های مختلفی هستید و با شش کاراکتر منحصر به فرد آشنا می‌شوید که هر یک از آن‌ها خط داستانی متفاوتی دارند.
  • میدان جنگ Titanfall 2 یک بازی سرگرم کننده FPS است که حتما باید آن را امتحان کنید.
  بازی اکشن دانلود بازی های هیجانی و تفنگی برای اندروید

این بازی که توسط tencent معرفی شد یک بازی در سبک بتل رویال می باشد که با معرفی آن سیل عظیمی از گیمر ها جذب این بازی شدند و با سرعت ماورائی معروف شد و توانست خیلی زود در میان گیمر ها برای خود جا باز کند . این بازی هنوز هم آپدیت های بسیار جالب برای کاربران خود ارائه می دهد. سیستم درآمد زایی این بازی نیز به همانند بازی های دیگر به صورت خرید درون برنامه ای است و شما میتوانید با پرداخت هزینه به آیتم های مختلف دسترسی داشته باشید . Garena free fire یکی دیگر از بازی های خوبی است که در لیست بهترین بازی های تفنگی اندروید سال۲۰۲۱ قرار گرفته است . این بازی نیز به همانند بازی های دیگر اشکالاتی را نیز دارد که زیاد چشمگیر نیست اما می تواند حل شود .

بازی برتر سبک شبیه سازی در سال 1402 [اندروید و اپل]

اما اکنون زمان آن فرا رسیده است تا بازی محبوب Battlefield، نگاهی به موبایل انداخته و در قامت بهترین بازی های تفنگی آیفون 2022 برای موبایل‌ها عرضه شود. اگرچه Tekken و Injustice 2 نیز بسیار جذاب هستند ، اما نسخه های موبایل آنها نمی توانند همان تجربه ای را که در کنسول ها ارائه می دهند تکرار کنند. Mortal Kombat X از این نظر استثناست ؛ شخصیت های نمادین ، ​​حرکات بیش از حد بالا و تلفات بی رحمانه و ….. شما می توانید با سه مبارز در کنار خود درگیر یک نبرد 3V3 شوید و فهرست کاراکترهای مختلفی را بسازید ، سایر بازیکنان را در یک جریان خونین آنلاین به چالش بکشید و در طی یک نبرد از متحدان کمک بگیرید. در این مطلب تعدادی از بهترین بازی های تفنگی برای کامپیوتر و سایر پلتفرم‌ها برایتان برشمردیم.

  رفع مشکل : داغ شدن بیش از حد در بازی کالاف دیوتی موبایل گوشی اندروید لرن پارسی

بازی Super Hexagon

این بازی را به صورت رایگان در گوگل پلی دانلود کنید و از بازی کردن با آن لذت ببرید. این توسعه چه از نظر گرافیکی و بصری و چه از لحاظ سخت‌افزاری، به شدت پیشرفت کرده است. به گونه‌ای که گوشی‌های هوشمندی که این روزها دست هرکسی دیده می‌شوند، کم‌کم تبدیل به یک کنسول‌ حرفه‌ای عالی شده‌اند. کاربران می‌توانند بهترین تجربه بازی را با گوشی‌های هوشمندشان داشته باشند.

هر چه قدر که بیشتر بازی کنید، گزینه‌های پیشروی زیادتر شده و می‌توانید به نوبه خود بازی را جذاب‌تر از قبل کنید. همین موارد پنهان و عمیق بازی هستند که آن را با سایر آثار مشابه متمایز کرده است. باس‌ها به‌شدت قوی هستند و شما باید واکنش‌های بی‌نقص و حتی شانس عالی داشته باشید تا بتوانید آن‌ها را از بین ببرید.