بهترین بازی های جنگی اندروید و آیفون 40 بازی + لینک دانلود دیجیاتو

بهترین بازی های جنگی اندروید و آیفون 40 بازی + لینک دانلود دیجیاتو

با این حال فیلم سینمایی پرحاشیه آدم برفی بدون شک یکی از بهترین آثار اوست. فیلم خنده دار بارکد پنجمین ساخته بلند مصطفی کیایی است که به خاطر آن نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران هم شد، اما در رقابت با ابد و یک روز موفق نبود. بارکد تلاش کیایی برای تلفیق عصر یخبندان و خط ویژه است، اما به نظر او هنوز هم نیاز به کسب تجربه دارد. ولی از لحاظ آفریدن صحنه های خنده دار بدون شک یک کارگردان با استعداد است.

  • در کانال خود باید هر فردی که خواستار به نمایش گذاشتن رزومه خود در کانال شماست، هزینه ای پرداخت کند.
  • فضای بیمارستانی ترسیم شده در فیلم، شباهت زیادی به بیمارستان‌ها و شرایط واقعی دارد.
  • شما نمیتوانید به روندها، سلایق و مدل‌های 20 سال پیش بیایید و راه‌حل‌هایی را برای مردم امروز در موبایل طراحی کنید.
  • بازی GRID Autosport یکی از بزرگترین و زیباترین بازی‌های مسابقه‌ای عرضه شده بروی اندروید است.
  • همچنین بازی برای دستگاه‌های اندرویدی بهینه شده و برای تجربه آن به گوشی چندان قدرتمندی نیاز پیدا نخواهید کرد.

یک بازی شوت ام آپ هیجان‌انگیز که هم‌اکنون حتی برای کنسول‌ها نیز منتشر شده است. بدون شک بازی اسپیس شوتر نمی‌تواند جایگزین فوق‌العاده‌ای برای اسکای فورس محسوب شود، اما اگر به‌دنبال یک بازی مشابه‌ هستید، Space Shooter را امتحان کنید. اسپیس شوتر به‌طور پیشفرض دارای ۹ سفینه با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد است. تفاوت زیادی میان بازی های استراتژی روی موبایل و رایانه‌های شخصی وجود دارد به همین دلیل نیز عمدتا علاقمندان به بازی های استراتژی روی پی‌سی به سراغ این سبک بازی در موبایل نمی‌روند. بااین‌حال اگر به‌دنبال یک بازی‌ می‌‌گردید که حسابی بتواند حس و حال یک بازی استراتژی را به‌شما منتقل کند بازی Million Lords گزینه‌ی خوبی خواهد بود. در این بازی باید برای گسترش قلمرو خود تلاش کنید تا در با افزایش قدرت‌دفاعی و برنامه‌ریزی به سایر قلمروها نیز حمله کنید.

  بهترین بازی های PS5 از نظر کیفیت و فروش تکنولایف

بهترین فیلم های سال 94

پابجی موبایل – PUBG MOBILE یک بازی عالی و پرطرفدار آنلاین در سبک بتل رویال یا بقا از استودیو بازیسازی Tencent Games است که برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. این بازی شما را در شرایط مختلفی قرار می‌دهد که در آن مهارت‌های بقا و زنده ماندن شما به طور جدی مورد چالش قرار می‌گیرند. چیز عجیبی نیست که بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران نیز در خانواده ردمی نوت باشد.

تازه های بخش سرگرمی

از جمله مواردی که برای منتقدان قابل اشاره بود، شخصیت سرسخت و قوی نقش اصلی زن است که با تصویر ضعیف و همیشگی فاصله دارد. این فیلم به‌خوبی توانسته روابط یک خانواده، رابطه بین زن و شوهر و رابطه بین پدر و پسر را به طور عمیق به تصویر بکشد و از همین رو دارای ارزش بالایی است. در نهایت این فیلم توانست به بیش از 20 نامزدی و 5 جایزه در جشنواره‌های مختلف برسد. این فیلم داستان خسرو را روایت می‌کند که یک موزیسین و خواننده معروف است.

Hearthstone: Heroes of Warcraft

ایستگاه اتمسفر اثری به کارگردانی و نویسندگی مهدی جعفری است که در سال 1399 به صورت آنلاین توسط سرویس‌های تماشای آنلاین اکران شد. داستان «50 کیلو البالو» که در ژانر کمدی رمانتیک تولید شده است از مجلس عروسی مرجان آغاز می‌شود. در میانه‌های عروسی ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می‌شوند و مهمانان هم فرار می‌کنند.در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می‌شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آنها می‌افتد. خلاصه داستان فیلم گشت 2، عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می‌روند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی بهوش آمده و به زندگی عادی بازگشته است.

  بهترین بازی های تفنگی جم لند